آب مقطر برای لنز از کپک زدن خیارشور جلوگیری می کند

لنزهای تماسی جایگزین برنامه ریزی شده (از 14 روز) نیاز به مراقبت سیستماتیک دارند، زیرا در فرآیند پوشیدن میکروب ها، خاک و پلاک روی سطح آنها جمع می شود.

برای تمیز کردن محصولات نوری از آب مقطر برای لنز و قرص های ویژه استفاده می شود. نحوه ضد عفونی کردن لنزهای تماسی و نحوه انتخاب یک محصول مراقبتی را در نظر بگیرید.

کدام لنزها نیاز به تمیز کردن با آب مقطر دارند؟ بسیاری از افراد مبتلا به عیوب انکساری لنزهای تماسی را ترجیح می دهند. استفاده از آب مقطر راحت تر و راحت تر از عینک است، زیرا آزادی حرکت را محدود نمی کند و پل بینی را فشار نمی دهد.

علاوه بر این، آنها دید مرکزی و جانبی با کیفیت بالایی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد از یک تصویر واضح و بدون انحراف لذت ببرید. برخی از بیماران به دلیل تعصب مرتبط با عوارضی مانند التهاب یا عفونت چشم از استفاده از لنز می ترسند.

با این حال، چشم پزشکان می گویند که اگر قوانین عملیات و تمیز کردن رعایت شود، محصولات اصلاح تماس و آب مقطر برای سلامت چشم بی خطر هستند.

آب

تمام لنزهای تماسی را می توان به دو گروه تقسیم کرد: مدل های جایگزین یک روزه و برنامه ریزی شده. اولین ها ایمن ترین و آسان ترین برای استفاده در نظر گرفته می شوند زیرا باید بلافاصله پس از اولین سایش دور ریخته شوند.

تنها عیب آب مقطر قیمت نسبتاً بالای آنها در مقایسه با سایر محصولات است. به افرادی که به دنبال گزینه ای سودآور از نظر نسبت قیمت به کیفیت هستند، توصیه می شود یک مدل جایگزین برنامه ریزی شده (از 14 روز یا بیشتر) خریداری کنند.

چنین لنزهایی خواص نوری خوبی دارند و پوشیدن راحت را فراهم می کنند، اما نیاز به تمیز کردن سیستماتیک دارند. برای ضد عفونی روزانه لنزهای تماسی به عنوان یک قاعده، از یک آب مقطر چند منظوره استفاده می شود.

آب مقطر به شما امکان می دهد میکروب ها و آلاینده ها را از سطح محصولات نوری حذف کنید. محصولات تصحیح تماس که برای کارکرد 1 ماهه یا بیشتر طراحی شده اند نیاز به تمیز کردن عمیق بیشتری دارند. ویژگی های مراقبت از لنز را در نظر بگیرید.