آشنایی دانش آموزان با رابطه بین رنگ ها و حالات، رنگ ها و ادراک یا به سادگی رنگ ها و زیبایی شناسی.
یک کلاس برای دانشآموزان جوانتر ممکن است در رابطهای که رنگ نسوز براق با هر یک به اشتراک میگذارند، توقف کنند دیگر.
یادگیری زمانی بهترین اتفاق می افتد که حواس چندگانه درگیر باشند.
یک درس در مورد رنگ ها باید از این واقعیت به نفع خود استفاده کند.
معلمان باید به دنبال برنامه های درسی باشد که متناسب با سن باشد و اجازه دهد کل کلاس برای یادگیری هنر سرگرم کننده باشد.
این به معلمان و والدین میگوید که جنبههای مختلف رنگ را در نظر بگیرند.
اما استفاده از بیش از یک رنگ را برای درس با کلمات نشان می دهد “رنگ های رابطه با یکدیگر اشتراک دارند.”
در زمینه این شواهد است که روش curreflt برای آموزش رنگ اپوکسی اصفهان، آموزش رنگ های پایه است
به طور همزمان تا زمانی که کودکان یاد بگیرند که آنها را مرتب کنند.
به طور همزمان تا زمانی که کودکان یاد بگیرند که آنها را مرتب کنند.
در کتاب مرجع A به باغ وحش: دسترسی موضوع به کتاب های مصور کودکان یک بخش وجود دارد روی رنگها، و از 286 جزر و مد موجود در بخش، 50 جزر و مد فقط یک رنگ دارند عنوان، یا دلالت بر آن دارد.
برخی از عناوین کتاب های تک رنگ عبارتند از: رابرت برایت من قرمز را دوست دارم، کت بنفش امی هست و مارگرت راجرز سبز زیباست این کتاب ها ممکن است در مورد بیش از یک رنگ صحبت کنند.
اما بر اساس جزر و مد به نظر می رسد که در مورد رنگ ترافیکی گرم و سرد صحبت می کنند.
این یعنی فقط 1,7.5o/o از این کتاب ها i-ply آنها در مورد یک رنگ صحبت می کنند که این نیز نشان دهنده این است روش تک رنگ استفاده نمی شود.
کتاب برایت دارای تصاویر سیاه است و سفید، به جز یک مورد قرمز در هر صفحه همیشه آدرس نمی دهد.
این مورد به طور خاص هر چند، و داستانی دارد که به طور کامل در مورد آن نیست رنگ قرمز کتاب Hest در مورد تهیه یک کت جدید است.
اما تصاویر آن هستند تمام رنگ و داستان به طور خاص بر روی رنگ بنفش تمرکز نمی کند در عوض سعی کنید thirigs جدید.
هیچ کدام از اینها فقط در مورد رنگ ترافیکی اکریلیک ترموپلاست صحبت نمی کنند
- منابع:
- تبلیغات: