اتصالات پلی اتیلن مهر که در ساخت کیف های اداری به کار برده می شود

همانطور که می دانید اتصالات پلی اتیلن مهر HDPE برای تخمگذار خطوط لوله تحت فشار و بدون فشار استفاده می شود.

این لوله ها و اتصالات پلی اتیلن برای انتقال آب، از جمله برای تامین آب خانگی و آشامیدنی، در دمای مایع منتقل شده از 0 تا 40 درجه سانتیگراد، برای ارتباطات فاضلاب تحت فشار و سیستم های توزیع گاز و همچنین سایر موارد استفاده می شود. مواد مایع و گازی که پلی اتیلن در برابر آنها از نظر شیمیایی مقاوم است.

لوله های HDPE از گریدهای پلی اتیلن PE80 و PE100 طبق استانداردهای دولتی، لوله های پلی اتیلن برای تامین آب GOST 18599-2001 و لوله های پلی اتیلن برای خطوط لوله گاز GOST R 50838-2009 تولید می شوند.

اتصالات پلی اتیلن،لوله های گاز و آب در رنگ نوار طولی که در امتداد تمام سطح لوله قرار دارد، متفاوت است. بنابراین، لوله های آب دارای نوار آبی و لوله های گاز دارای نوار زرد هستند.

طبیعتا لوله های آب برای گاز مناسب نیستند و از لوله های گاز هم برای گاز و هم برای آب می توان استفاده کرد زیرا برای هر دو نوع لوله از یک نوع پلی اتیلن استفاده می شود.

اتصالات

لوله های HDPE و اتصالات پلی اتیلن به طور انحصاری برای تخمگذار زیرزمینی در نظر گرفته شده است، آنها در خلیج های 100، 200 متری و در بخش های 12، 13 متری تولید می شوند.

در حال حاضر، تقریباً تمام کارهای مربوط به تعمیر فرسوده و ساخت لوله های آب جدید و اتصالات پلی اتیلن تخمگذار شبکه های گاز جدید منحصراً با لوله های ساخته شده از پلی اتیلن کم فشار انجام می شود.

لوله های پلی اتیلن HDPE مزایای غیر قابل انکاری نسبت به لوله های فولادی دارند:

  • لوله های پلی اتیلن بسیار ارزان تر از لوله های فولادی هستند.
    عمر طولانی دارد و حداقل 50 سال گارانتی دارد.
    حفاظت کاتدی مورد نیاز نیست، به این معنی که آنها نیازی به نگهداری بیشتر ندارند.
    چنین لوله هایی خورده نمی شوند و در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند.
    وزن کم لوله پلی اتیلن کار نصب را بسیار تسهیل می کند.
    جوش لب به لب لوله های پلی اتیلن بسیار ساده تر و ارزان تر از جوش لوله های فولادی است.
    لوله های HDPE مقاومت در برابر یخ زدگی بالایی دارند، آب یخ زده داخل لوله را از بین نمی برد، در حالی که سفتی کامل را حفظ می کند.