استفاده از روغن بادام شیرین اصل قارچ ها را تازه نگه می دارد

در حقیقت روغن بادام شیرین اصل به ویژه سرشار از اسیدهای چرب، برای مرطوب کردن و تغذیه پوست های خشک تا خیلی خشک و یا حتی اگزمایی مناسب است.

تسکین دهنده و ضد التهابی است و به لطف خواص درمانی خود باعث کاهش سوزش و خارش می شود و در عین حال پوست را بازسازی می کند.

نرم کننده است و خاصیت ارتجاعی و لطافت را به پوست باز می گرداند. علاوه بر این سرشار از آنتی اکسیدان است. بنابراین از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و در عین حال نوسازی سلولی آن را فعال می کند.

تمام اقدامات آن نیز اثر ضد پیری بر روی چین و چروک و استحکام خواهد داشت. ایده آل برای تقویت اندکی پوست شما.

ما از استفاده از این روغن برای پوست های چرب خودداری می کنیم، زیرا شاخص کودوژنیسیته آن 2 است. ما ترجیح نمی دهیم خطر ایجاد جوش های ریز را بپذیریم! با این حال، برای کمک به تعادل مجدد پوست مختلط سازگار خواهد شد.

روغن

این روغن به راحتی نفوذ می کند بدون اینکه لایه ای چرب روی سطح پوست باقی بماند. جذب اسانس ها را در ترکیبات خانگی شما تسهیل می کند.

زنان باردار آن را دوست دارند. تقویت کننده و التیام بخش، این روغن به پیشگیری و کاهش علائم کشش و ترک خوردگی نوک سینه در هنگام شیردهی کمک می کند.

این بهترین روغن گیاهی شناخته شده برای پوست حساس نوزادان به ویژه برای ماساژ در صورت خشکی پوست است. اما می توان از آن برای حل کردن کلاهک گهواره و تسکین جوش های پوشک نیز استفاده کرد

امروزه برخی از متخصصان و متخصصان سلامت استفاده از روغن بادام شیرین را به طور متناوب با روغن گیاهی دیگری مانند گل همیشه بهار توصیه می کنند.

تکیه می کنند به ویژه در مورد این ایده که روغن بادام شیرین می تواند در دراز مدت اثر حساسیت زا داشته باشد (آجیل).

با این حال هیچ مطالعه علمی قابل قبولی این نوع تاثیر را نشان نداده است و دوباره این نیاز به استفاده فشرده از محصول دارد. بنابراین هیچ خطری برای عزیزان کوچک ما برای استفاده منطقی وجود ندارد.