استفاده از شیره انگور لرستان در تولید رنگ های ساختمانی ضدآب خبرساز شد

 در حقیقت شیره انگور لرستان یکی از شیره های معروف باستانی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. در این میان شیره انگور فواید و خواص جادویی بسیاری برای خانم ها دارد.

شیره انگور لرستان بهترین انتخاب در فصل زمستان است زیرا بدن برای گرم ماندن به انرژی بیشتری نیاز دارد. شیره انگور لرستان یک محصول مغذی است.

بنابراین، برای کسانی که بسیار لاغر و ضعیف هستند یا به دنبال یک بیماری یا جراحی طولانی مدت ضعیف شده اند، به شدت توصیه می شود.

مصرف شیره انگور لرستان باعث تقویت بدن، رفع ضعف عمومی و رفع ضعف احشایی می شود. باید شیره انگور لرستان را با شیر گاو و پودر بادام مخلوط کنید و روزی دو یا سه لیوان از این خاصیت بنوشید.

شیره

فواید شیره انگور برای کودکان و نوجوانان: بدن کودکان و نوجوانان برای رشد خود به چندین نیاز تغذیه ای نیاز دارد. مصرف شیره انگور توسط کودکان و نوجوانان، کالری و مواد مغذی ضروری برای رشد آنها را تامین می کند. بنابراین مصرف شیره انگور برای آنها ضروری است.

فواید شیره انگور برای روده و معده: یکی از تاثیرگذارترین فواید شیره انگور خاصیت پاک کنندگی آن است. مصرف شیره انگور اوره و اسیدهای بی مصرف بدن را دفع می کند.

بنابراین روده و معده را از باقیمانده ها پاک می کند. علاوه بر این، شیره انگور از اتساع جلوگیری می کند و به شکل قابل توجهی به خون سازی کمک می کند.

فواید شیره انگور برای پوست: شربت انگور ویتامین ها و مواد مغذی زیادی برای پوست دارد. ماساژ دادن مستقیم شیره انگور روی پوست، لک ها را از بین می برد و پوست را لیفت می کند. بنابراین از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

برای درمان لک های پوستی، فقط باید شیره انگور را به تنهایی یا مخلوط با نمک روی نقاط خاصی ماساژ دهید. در صورت مشاهده هر گونه آبسه می توانید شیره انگور را با هالیهوک آب پز مخلوط کنید.