استفاده از لیمو ترش باریج 75 به عنوان کود در کشاورزی

لیمو ترش باریج 75 ممکن است طعم ترش خاصی داشته باشند، اما اغلب شبیه لیموهای لیسبون هستند. با این حال، اگر یک نگاه سریع به هر عکس بیندازید، متوجه خواهید شد که آن‌ها کمی وسیع‌تر از لیسبون به نظر می‌رسند.

لیموهای ورنا از انواع اسپانیایی و بسیار آنتی اکسیدان هستند، همانطور که اکثر لیموها هستند.

درخت بادوام است و میوه آن در برابر برگ های سبز تیره آن فلورسنت است. چیزی که لیمو ورنا را فوق العاده می کند دوره رشد طولانی آن است.

بر اساس گزارش Snature Fruits، اولین برداشت در بهار شکوفا می شود، اما میوه را می توان تا ماه جولای قبل از شروع برداشت دوم در ماه آگوست و پایان یافتن در سپتامبر، چید.

Gardening On می نویسد: لیموهای ورنا به دلیل محتوای زیاد آب آن در حدود 30 تا 40 درصد بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

آنها همچنین دارای اسیدیته و تعداد دانه کم هستند، که آنها را به یک افزودنی عالی برای آبمیوه و آب لیمو گهگاهی تبدیل می کند.

برخی از لیموهای ورنا می توانند پوست نازک تری نسبت به بقیه داشته باشند، بنابراین ارزش آن را دارد که خودتان نیز بر اساس ترجیحات شخصی خود تحقیق کنید!

لیموهای کاگزی از نظر اندازه کوچکتر هستند و اغلب در حالی که پوست هنوز سبز است برداشت می شوند، به این معنی که اغلب با لیموترش اشتباه گرفته می شوند.

اما لیموهای کاگزی در واقع لیمو هستند و به رنگ زرد روشن و زرق و برق دار می رسند (از طریق شریگرام ارگانیک). این لیمو در هند بسیار محبوب است، با تعداد قابل توجهی از وب سایت هایی که لیمو کاگزی را می فروشند یا اطلاعات ارائه می دهند.

به گفته جنگل غذای آرانیانی، لیمو کاگزی به دلیل ارزش غذایی و دارویی و همچنین قیمت نسبتا پایین، تقاضای زیادی در هند دارد. مراقبت از درخت نیز با عملکرد بالای میوه آسان است.

گیاهان لیمو کاگزی برای رشد به قرار گرفتن کامل در معرض نور خورشید و خاک با زهکشی مناسب نیاز دارند.