بادام درختی کیلویی 1401 که در صنعت داروسازی آمریکا استفاده می شود

بادام دانه های خوراکی Prunus dulcis است که بیشتر درخت بادام نامیده می شود. بادام درختی کیلویی 1401 بومی خاورمیانه هستند، اما ایالات متحده اکنون بزرگترین تولید کننده جهان است.

بادام‌هایی که می‌توانید از فروشگاه‌ها بخرید، معمولاً پوسته آن‌ها برداشته می‌شود و مغزهای خوراکی داخل آن آشکار می‌شود. آنها به صورت خام یا بو داده فروخته می شوند.

آنها همچنین برای تولید شیر بادام، روغن، کره، آرد یا رب استفاده می‌شوند که به آن مارزیپان نیز می‌گویند. بادام درختی دارای مشخصات مغذی قابل توجهی است.

بادام درختی همچنین سرشار از اسید فیتیک است، ماده ای که به مواد معدنی خاصی متصل می شود و از جذب آنها جلوگیری می کند.

در حالی که اسید فیتیک به طور کلی یک آنتی اکسیدان سالم در نظر گرفته می شود، همچنین مقدار آهن، روی و کلسیمی که از بادام درختی دریافت می کنید را کاهش می دهد.

بادام درختی منبع فوق العاده ای از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها به محافظت در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کنند، که می تواند به مولکول های سلول های شما آسیب برساند و به التهاب، پیری و بیماری هایی مانند سرطان کمک کند.

بادام

آنتی اکسیدان های قوی موجود در بادام درختی تا حد زیادی در لایه قهوه ای پوست متمرکز شده است. به همین دلیل، بادام‌های بلانچ شده آنهایی که پوست آن‌ها برداشته شده است بهترین انتخاب از نظر سلامتی نیستند.

یک کارآزمایی بالینی روی 60 مرد سیگاری نشان داد که حدود 3 اونس (84 گرم) بادام درختی در روز، نشانگرهای زیستی استرس اکسیداتیو را 23 تا 34 درصد در یک دوره چهار هفته ای کاهش می دهد.

این یافته‌ها از یافته‌های مطالعه دیگری حمایت می‌کند که نشان می‌دهد خوردن بادام درختی همراه با وعده‌های غذایی اصلی، برخی از نشانگرهای آسیب اکسیداتیو را کاهش می‌دهد.

بادام درختی سرشار از ویتامین E است: ویتامین E خانواده ای از آنتی اکسیدان های محلول در چربی است. این آنتی اکسیدان ها تمایل دارند در غشای سلولی بدن شما جمع شوند و از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

بادام درختی یکی از بهترین منابع ویتامین E در جهان است که تنها 1 اونس آن 37 درصد از RDI را تامین می کند. چندین مطالعه دریافت بیشتر ویتامین E را با نرخ پایین‌تر بیماری قلبی، سرطان و بیماری آلزایمر مرتبط کرده‌اند.