با کیوی هایوارد به راحتی در منزل خشکی لب را برطرف کنید

میوه های کیوی هایوارد به طور استثنایی سرشار از مواد مغذی حمایت کننده سیستم ایمنی از جمله ویتامین های C، E، K و فولات، و همچنین کاروتنوئیدها، فیبر و مواد شیمیایی گیاهی هستند.

مطالعات نشان می دهد که آنها ممکن است از سیستم ایمنی حمایت کنند و به طور بالقوه بروز و شدت سرماخوردگی و علائم مشابه آنفولانزا را در گروه های مستعد مانند افراد مسن و کودکان کاهش دهند.

سرشار از آنتی اکسیدان های محافظ: میوه‌های کیوی سرشار از مواد مغذی و فیتوکمیکال‌هایی هستند که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی هستند که به کاهش آسیب اکسیداتیو کمک می‌کنند و در نتیجه ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش دهند.

آیا میوه های کیوی برای همه بی خطر هستند؟
میوه های کیوی حساسیت زا هستند و اگرچه علائم در اکثر افراد مستعد خفیف است، اما واکنش های شدیدی گزارش شده است. اگر به فندق، آووکادو، انجیر، گرده یا لاتکس حساسیت دارید، ممکن است واکنش متقاطع به میوه کیوی را تجربه کنید.

کیوی

افزایش داده های تحقیقاتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد فواید سلامتی کیوی، انگیزه منطقی برای مصرف منظم آن به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل فراهم می کند.

کیوی باید به عنوان بخشی از یک استراتژی غذایی طبیعی و موثر برای مقابله با برخی از نگرانی های اصلی سلامت و تندرستی در سراسر جهان در نظر گرفته شود.

کیوی ضد انعقاد تجویز می شود، توجه داشته باشید که مصرف منظم میوه کیوی در رژیم غذایی شما ممکن است اثرات آن را افزایش دهد.

اگر نگران آلرژی هستید یا از داروهای تجویز شده مربوطه استفاده می کنید، با پزشک عمومی یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

در 100 سال گذشته شاهد اهلی شدن کیوی از یک گیاه وحشی (به اصطلاح “انگور فرنگی چینی”) به مرحله ای بوده ایم که در حال حاضر یک محصول مهم در چندین کشور است.

نام “کیوی” توسط Turners and Growers Ltd یک شرکت صادرکننده در اوکلند، پس از پرنده بدون پرواز، که بومی است و اغلب به عنوان نماد نیوزیلند شناخته می شود پیشنهاد شد.