بلایی که درب توری آلومینیومی بر سر بازیگر جنجالی سینما آورد

هر یک از گزینه های سنتی اغلب دید شما را کاهش می دهد، به همین دلیل است که درهای فرانسوی دارید برای استفاده از منظره استفاده می شود.

اکنون لازم نیست به یک میله یا یک سیستم کشویی محدود شوید. درهای صفحه فرانسوی باید بتوانند به طور کامل باز شوند تا دید را داشته باشند اما همچنین به طور ایمن نیز بسته شوند.

قیمت درب توری آلومینیومی ساخت کشور فرانسوی با ایجاد مهر و موم خوب، حفظ حریم خصوصی و به حداقل رساندن نویز و نور بیرونی بین درب‌های صفحه استفاده می‌کنند.

دو پیچ فلاش اجازه باز شدن بدون مانع را می دهد. از آنجایی که آنها در بالا و پایین هم سطح هستند، درب صفحه نمایش “ثابت” را می توان به راحتی باز یا بسته کرد.

درب
برای ایوان ها و پاسیوهایی که دارای پله هستند، ممکن است بخواهید برای راحتی و ایمنی درب صفحه نمایش خود را برای چرخاندن به داخل اتاق نصب کنید، به خصوص اگر زمینی برای فرود ندارید.

این ابزار عالی به شما امکان می دهد ببینید که هر طرح درب صفحه نمایش چگونه به نظر می رسد خانه است. ممکن است از اینکه یک خانه بر اساس طرحی که انتخاب می کنید چقدر متفاوت به نظر می رسد شگفت زده شوید.

دیگر حدس نمی زنید که آیا درب شما اثری را که می خواهید خواهد داشت یا خیر اکنون می دانید! درب های حیوانات خانگی را می توان در پایین درب صفحه نمایش خود پیکربندی کرد.

وقتی می‌خواهید بتوانید به حیوان خانگی خود اجازه دهید داخل و خارج شود بدون اینکه مجبور باشید آنها را بیرون بیاورید، به راحتی می‌افزاید.

آنها همچنین در سه اندازه هستند! لطفاً به داستان ما در مورد درهای صفحه نمایش با درهای سگ نگاهی بیندازید. ما در مورد این راحتی بیشتر به طور عمیق صحبت می کنیم.