بنتونیت سدیم حفاری ارت خوراکی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

بنتونیت سدیم، نوع خاصی از خاک رس آلومینیوم پلی سیلیکات می باشد که حاوی مقادیر زیادی عنصر سدیم در شبکه کریستالی خود می باشد و همچنین از خواص منحصر به فرد و مزایای زیادی جهت استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت دارویی، پزشکی، کشاورزی، ریخته گری، ساختمانی، حفر انواع چاه ها و حفاری کانال ها و … از کاربرد زیادی برخوردار می باشد که خواص بنتونیت سدیم، خاصیت جذب آب بالای آن می باشد که در صنعت کشاورزی بیشترین کاربرد را دارا می باشد.

بنتونیت سدیم حفاری ارت خوراکی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

خواص بنتونیت سدیم

خواص بنتونیت سدیم

بنتونیت سدیم، یک ماده معدنی، بسیار پرکاربرد می باشد که در برخی نقاط مختلف کشور با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد که به عنوان ماده معدنی بسیار پرکاربرد از ارزش بسیار بالایی در نوع خود برخوردار می باشد.

بنتونیت سدیم کاربردها و مزایای زیادی دارد که از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به امکان جذب آب بالا، خاصیت چسبندگی بالا و خاصیت تورم پذیری را نام برد که هر کدام از این خاصیت ها نقش مهمی در کیفیت بالای محصول داشته و نیز از کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعت کشاورزی، پزشکی، حفاری، ساختمانی و غیره را داشته و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

به طور مثال: می توان گفت: که بنتونیت سدیم، در صنعت کشاورزی باعث می شود رطوبت خاک حفظ شود به همین خاطر کشاورزان و باغداران از بنتونیت سدیم استفاده های زیادی در امر کشاورزی می کنند تا بتوانند از این طریق محصولاتی مفید و عالی تولید و روانه بازار نمایند.

همچنین از دیگر کاربردهای بنتونیت سدیم می توان در صنعت ساختمانی نام برد که به دلیل خاصیت تورم پذیری، از کاربرد زیادی در این صنعت برخوردار بوده و طرفداران خاص خود را می طلبد.

لازم به ذکر است خاصیت متورم شدن بنتونیت سدیم، می تواند به عنوان درزگیر مفید، مانع رطوبت به درزها و شکاف ها شود.

کاربرد و مصارف بنتونیت سدیم

کاربرد و مصارف بنتونیت سدیم

بنتونیت یک ماده طبیعی است که در ایران به نام گل سرشوی یا گل ارمنی شناخته شده و نیز کاربرد زیادی در طب سنتی و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی دارد که برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین این ماده طبیعی، حاوی عناصر مهمی از قبیل: آهن، منیزیم، سدیم و کلسیم است که هر کدام از عناصر نام برده با ترکیبات خاص شیمیایی، به طرز شگفت انگیزی در صنایع مختلف به کار برده می شوند.

لازم به یادآوری است بنتونیت سدیم، از کاربردهای دیگری در صنعت کاغذسازی، شفاف سازی آب، مشروبات الکلی و غیره برخوردار می باشد که این صنایع را به خوبی در خود جذب کرده است.

لازم به ذکر است از کاربردهای دیگر بنتونیت می توان به کاربرد آن در صنعت پزشکی اشاره کرد که با توجه به خواص زیادی که دارد می تواند برای سلامتی فرد بسیار مفید و موثر واقع شود.

ضمنا این ماده با ارزش، برای درمان بثورات پوستی مانند: آکنه، تسکین مشکلات گوارشی یا از بین بردن سموم بدن، جذب چربی های اضافی و گرد و غبار از روی پوست، کاهش وزن، درمان یبوست و تنظیم حرکات دستگاه گوارش و دیگر درمان ها بسیار موثر و مفید واقع شده است.

بنتونیت سدیم حفاری

بنتونیت سدیم حفاری

بنتونیت سدیم حفاری، از رایج ترین کاربردها در صنعت حفاری به حساب می آید و هنگامی که خاک رس بنتونیت با آب مخلوط می شود، یک سوسپانسیون ژل چسبناک تشکیل می دهد که به عنوان پایه ای برای سیال حفاری عمل می کند.

شایان ذکر است بنتونیت سدیم حفاری، در تنوع رنگ های سفید، زرد، قهوه ای، صورتی، سبز، خاکستری و غیره در کشور توسط شرکت های تولیدی معتبر مطابق با استانداردهای روز دنیا با کیفیت بالا تولید می شوند که هر کدام بسته به نوع رنگ و خواص منحصر به فردی که دارند در صنایع مختلف پرکاربرد و پرمصرف بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اند.

یکی دیگر از کاربردهای مهم بنتونیت سدیم به کار گیری آن در استفاده از رنگ بری انواع روغن های گیاهی، معدنی و حیوانی است که به دلیل نوعی خاک رس در آن می تواند از قابلیت جذب بالایی در برابر روغن ها و مایعات برخوردار باشد.

ضمنا بنتونیت سدیم حفاری، با وزن های مختلف 25، 30، 50 و 100 کیلو گرمی در بازار عرضه می گردد که بسته به نوع کاربرد از اندازه متفاوتی برخوردار بوده و مشتریان می توانند از طریق مراجعه به مراکز و نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور این محصولات را با کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه انتخاب و خریداری کنند که از اهمیت زیادی در حفاری و نیز برای آب بندی دیواره های چاه نفت و … استفاده می شوند.

بنتونیت سدیم ارت

بنتونیت سدیم ارت

امروزه بنتونیت سدیم انواع مختلف و متنوعی دارد که با تنوع کیفیت بالا و قیمت مناسب در وزن های متفاوت در بازار عرضه و به فروش می رسند که از نوع رایج و فعال آن می توان به بنتونیت سدیم ارت اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و از خواص منحصر به فرد برخوردار بوده که طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

شایان ذکر است مصرف بنتونیت سدیم ارت، یکی از موثر ترین و ارزان ترین روش های بهبود مشکل خاک های متخلل و سبک است. بنتونیت سدیمی با جذب بالا به عنوان گل حفاری در چاه های نفت و گاز مصرف می شود.

با توجه به این که بنتونیت سدیم دار ماده ای فاقد مواد سمی، مواد شیمیایی و افزودنی ها است به عنوان ماده ای بی خطر در صنایع شناخته می شود. در کشاورزی هم بنتونیت سدیم به منظور های مختلفی نظیر: جذب و حفظ خاک برای گیاهان و پایدار سازی خاک های متخلل و شنی کاربرد دارد.

همچنین توان بالای بنتونیت سدیم در جذب آب به دلیل ویژگی های کلوئیدی قابل توجه آن است. بنتونیت یک چسب طبیعی هوشمند است که با جذب آب، متورم و حجیم شده و منافذ عبور آب را مسدود می نماید.

بنتونیت سدیم خوراکی

بنتونیت سدیم خوراکی

جالب است بدانید که از بنتونیت برای مصارف خوراکی و صنایع غذایی نیز استفاده می شود به این صورت که می‌تواند ناخالصی های روغن های خوراکی را از بین ببرد و در فرآورده هایی که دارای چربی و یا روغن می باشند مانند روغن نخل، روغن سویا، روغن کانولا، و غیره نیز کاربرد دارد.

همچنین در برخی از نوشیدنی ها و یا حتی آب معدنی ها و خوراکی های دیگری نظیر: عسل یا شکر که می خواهیم از یک ماده شفاف کننده در آن ها استفاده کنیم نیز بنتونیت جایگزین خوبی است برخی از غلات مانند آرد، نیز برای بهبود دهنده بافت خود این ماده را دارا می باشند.

همان طور که ذکر شد بنتونیت ها کاربرد متفاوتی را دار هستند و در صنایع مختلف از آن ها استفاده های زیادی می شود که از جمله کاربردهای بی نظیر بنتونیت سدیم دار می توان به بی رنگ کردن انواع مایعات، مانند: انواع روغن ها، آب معدنی، آب میوه ها و غیره می باشند و همچنین در صنعت و ساخت سرامیک و لعاب آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که طرفداران خاص خود را می طلبد.

ناگفته نماند که بنتونیت سدیم، جهت استفاده برای خوراک دام و طیور بسیار پرکاربرد و پراهمیت می باشد که به صورت پلیت های گلوله شده تولید و نیز در اختیار دامداران قرار می گیرد.

ناگفته نماند که از این ماده سدیمی با ارزش در تولید و ساخت انواع مواد شوینده بهداشتی مانند: پودر های لباسشویی، دفع آفات، داروسازی و غیره استفاده های زیادی می شود که با توجه به نوع کاربردی که دارند از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار بوده و بسته به نیاز افراد انتخاب و خریداری می شوند.

قیمت خرید بنتونیت سدیم

قیمت خرید بنتونیت سدیم

با این وجود با توجه به تمامی مزایا و خواصی که درباره انواع بنتونیت سدیم، ذکر شد باید بدانید که بنتونیت های تولید شده در ایران نیز بسیار مرغوب و از نوع صادراتی می باشند که شما عزیزان و خریداران می توانید با مراجعه حضوری و غیر حضوری به روش مستقیم و اینترنتی به صورت آنلاین از طریق مراکز و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور اقدام به خرید این نوع محصولات عمده نمائید که این محصولات بدون هیچ گونه هزینه جانبی و صرفه جویی در وقت و زمان با کیفیت بالا و قیمت ارزان بدست شما عزیزان می رسند.

شایان ذکر است از موارد مهمی که در تعیین قیمت انواع بنتونیت سدیم تاثیر گذار می باشند عبارتنداز: نوع بنتونیت سدیم دار یا کلسیم دار، کیفیت، نحوه تولید، توزیع و بسته بندی، نوع کاربرد، استاندارد و طبیعی بودن محصول، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، کاهش نرخ ارز در کشور، میزان حجم تولیدات، میزان فروش و سود آن، فروش مستقیم و بی واسطه محصول، خرید اینترنتی بنتونیت سدیم، صادراتی بودن محصول و دیگر موارد متفاوت است که به طور حتم هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد از قیمت گران تری در نوع خود برخوردار خواهد شد.

خرید بنتونیت سدیم، به صورت مستقیم در انواع مدل ها و رنگ های خاص و متنوع امکان پذیر می باشد، به گونه ای که تولیدکنندگان محصول، سعی کرده اند تا با استفاده از فناوری های پیشرفته با تکنولوژی های برتر محصولی با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب به بازارهای داخلی و خارجی صادر نمایند که از جمله کشورهایی که این ماده طبیعی با ارزش به آنجا صادر می شوند می توان به کشور عراق، ترکیه، روسیه، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورهای خاورمیانه اشاره کرد که بازتاب گسترده ای در مورد محصول از خود نشان داده اند و این کیفیت بالای محصول را می رساند که توجه این کشورها را به خود جلب کرده اند.

ضمنا تولید کننده محصول با استفاده از فروش مستقیم امکان خرید و سفارش با بهترین کیفیت،‌ قیمت، بسته بندی و عوامل مختلف دیگر را برای مشتریان و متقاضیان خود در سراسر کشور فراهم نموده است و با عرضه و فروش مستقیم این محصول از طریق این سایت اینترنتی توانسته زمینه خرید را برای سایر متقاضیان در هر نقطه از کشور فراهم نماید.

لازم به یادآوری است صادرات انواع بنتونیت سدیم دار، به اکثر کشورهای دنیا به طور گسترده و به روش عمده صورت می پذیرد که باعث میزان تولیدات انبوه محصول، ایجاد بازارهای رقابتی بین انواع محصولات ایرانی با نوع خارجی، باعث افزایش فروش و سود بیشتر محصول و جذب بیشتر مشتریان شده است که این عوامل نقش بسزایی در تولیدات بیشتر و رونق اقتصادی کشور داشته است.

همچنین توزیع بی واسطه این محصول عمده، از طریق نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور به خوبی انجام می گیرد که با قیمت های ارزان و استثنایی انجام می شود، این مرکز بهترین فروشنده کالا است که انواع بنتونیت سدیم دار را از تولیدی مستقیم به فروش می رساند، به طوری که این مرکز محصول را بی واسطه با قیمت تولیدی عرضه می کند.

لذا، با وجود کارایی بسیار بنتونیت سدیم دار، تقاضا برای خرید این محصول از سمت خریداران بسیار زیاد شده است و خریداران می توانند با مراجعه به شعب و مراکز خرید این محصولات با کیفیت را خریداری کنند. این محصولات به دو روش خرید حضوری و سفارش از مراکز معتبر و نمایندگی ها به فروش می روند.

ضمنا خرید عمده محصول به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد و خریداران می توانند این محصولات را با قیمت مقرون به صرفه ای در بازار تهیه کنند و نیاز های خود را برطرف سازند.

امروزه بیشتر افراد به دلیل مشغله بسیار زیادی که دارند، ترجیح می دهند محصولاتشان را به صورت اینترنتی و آنلاین از مراکز معتبر خریداری کنند. خرید و فروش عمده محصولات دارای مزایای بسیار زیادی برای هر دو طرف معامله می باشد و خریداران می توانند با پرداخت هزینه کمتر بهترین نوع محصول را خریداری کنند.

بنابراین یکی از بزرگترین مراکز توزیع کننده این سایت اینترنتی می باشد که به دلیل ارتباط مستقیم خود با شرکت های تولیدی این امکان را فراهم آورده است تا خریداران بتوانند بدون واسطه و مستقیم با خود تولیدکنندگان در ارتباط باشند این ارتباط مستقیم کمک می‌کند تا شرکت‌ های تولیدکننده قیمت‌ ها را به لحظه به خریداران عرضه کرده و بتوانند جدیدترین محصولات را همراه با توضیحات کامل به بازارهای فروش عرضه کنند و خریداران بتواند با یک آگاهی کامل نسبت به خرید محصول باکیفیت اقدام کنند.

از این رو، قیمت این ماده طبیعی با ارزش، برای خریداران عمده بسیار مناسب و اقتصادی می باشد، قیمت این محصول عمده در مقایسه با عملکردی که دارد مقرون به صرفه بوده و شما می توانید برای استعلام قیمت روز این محصول با کارشناسان فروش این سایت معتبر در ارتباط باشید و پس از ثبت سفارش محصولات برای شما ظرف مدت زمان کوتاه و در اسرع وقت ارسال خواهند شد.