بنتونیت سدیم حفاری ارت خوراکی

بنتونیت سدیم حفاری یک ماده طبیعی است که به طور عمده از اسمکتیت رس تشکیل شده است بنتونیت با تبدیل خاکستر آتشفشانی به مینرالهای رسی در محیط های دریایی تولید می شود و به صورت لایه هایی بین دیگر سنگ ها قابل مشاهده است.

بنتونیت حفاری، ارت و خوراکی عمدتاً از مواد معدنی کریستالی متشکل از گروه اسمکتیت تشکیل شده است که شامل سیلیکات‌های آلومینیومی آبدار حاوی آهن، منیزیم، سدیم یا کلسیم هستند بنتونیت سدیم و کلسیم و پتاسیم انواع شناخته شده این ترکیب شیمیایی هستند که استفاده از هر یک به خصوصیات فیزیکی خاص آنها بستگی دارد.

بنتونیت سدیم حفاری ارت خوراکی

بنتونیت سدیم حفاری

بنتونیت سدیم حفاری ویژگی اصلی خاک بنتونیت بستر مرغداری سدیمی در توان بالای جذب آب و متورم شدن تا چندین برابر حجم خشک آن است. این ماده نوعی سیلانت طبیعی است که بعنوان یک ماده ایدآل ، ارزان ، دائمی و آسان برای مصرف می باشد که فاقد هر گونه آلودگی زیست محیطی است این خصوصیات بنتونیت سدیم دار آن را برای مصرف در حفر چاه ، ساختمان سازی ، تولید بتن و … مناسب کرده است.

رایج ترین کاربرد بنتونیت شوینده در سیالات حفاری است،هنگامی که خاک رس بنتونیت با آب مخلوط می شود، یک سوسپانسیون ژل چسبناک تشکیل می دهد که به عنوان پایه ای برای سیال حفاری عمل می کند. بنتونیت موجود در مایع شستشو، ابزارهای برش را روان و خنک می کند و در عین حال از خوردگی محافظت می کند. از آنجایی که سیال حفاری فشار هیدرواستاتیکی ایجاد می کند، مانع از نفوذ سیال و گاز می شود. مایع حفاری قلمه های مته را به سطح منتقل می کند. هنگامی که پمپ های تصفیه دارای دوره های بیکاری هستند، تیکسوتروفی بنتونیت مانع از ریختن مواد سنگی به داخل شفت سوراخ شده می شود.

بنتونیت یک کانی رسی بسیار کلوئیدی است که به دلیل داشتن خواص متعددی مانند هیدراتاسیون، تورم، جذب آب، ویسکوزیته، تیکسوتروپی آن را به محصولی چندکاربردی برای صنایع مختلف مانند ریخته گری، گندله سازی، ساخت و ساز و مهندسی عمران، بازارهای زیست محیطی، حفاری، روغن ها و سایر بازارهای غذایی، کشاورزی، مواد دارویی و آرایشی، مواد شوینده رنگ ها و براق کننده ها و کاغذ تبدیل کرده است.

بنتونیت به طور گسترده در مهندسی عمران استفاده می شود. می تواند به عنوان سیال حفاری بسیار مفید باشد. علاوه بر این، اغلب در مکان های آلوده برای جداسازی محل به همراه دیواره دیافراگمی استفاده می شود. علاوه بر این، از این نوع خاک رس به دلیل اینکه در تماس با ادرار اثر جاذب دارد، در ظرف زباله استفاده می شود. سایر کاربردهای بنتونیت شامل استفاده در ریخته گری فلزات، شفاف سازی نوشیدنی ها و بهبود خاک های شنی در کشاورزی است.

بنتونیت سدیم ارت

بنتونیت سدیم ارت از بنتونیت ارتینگ جهت کاهش مقاومت زمین در برابر جریان الکتریسیته استفاده می شود. الکترود ها داخل ژل بنتونیت قرار می گیرد زیرا مقاومت الکتریکی این ماده کمتر از ۳ اهم بوده و همچنین دارای خاصیت تیکسوتروپیک است. مصرف بنتونیت ارت علاوه بر اینکه موجب کاهش هزینه های چاه ارت می شود ، همچنین مقاومت و دوام بسیار زیادی هم دارد.

بنتونیت ارت یک فیلوسیلیکات آلومینیومی جاذب و یک خشک کننده طبیعی است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد که عمدتا برای محافظت از بسته بندی های صنعتی استفاده می شود. این پودر می ‌تواند ساینده باشد بنابراین این ویژگی آن را برای بسته ‌بندی تجهیزات بسیار حساس مانند دوربین‌ها، دوربین‌ های فیلم برداری، دوربین‌های دوچشمی، میکروسکوپ یا سایر مواد ظریف ایده‌آل می ‌سازد.

دو نوع بنتونیت وجود دارد. نوع اول بنتونیت سدیم است که هنگامی که توسط آب فعال می شود، می تواند تا شش برابر اندازه خود متورم شود و خاصیت الکترومغناطیسی دارد که این ویژگی باعث می شود این پودر بسیار جاذب و برای خارج کردن سموم مفید باشد. نوع دوم بنتونیت کلسیم است که در مقایسه با بنتونیت سدیم کوچک تر است که باعث می شود که برای معدنی سازی مجدد موثرتر از بیرون کشیدن سموم از پوست باشد. این ذرات کوچک می توانند از طریق دیواره روده بزرگ وارد جریان خون شوند و در آنجا از سموم را دفع کرده و مواد معدنی را نگه دارند.

  • بنتونیت سدیم دار نسبت به نوعی کلسیمی آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است زیرا توان جذب بالایی داشته و تورم پذیر است.
  • همچنین امکان جذب و آزاد سازی آب را به دفعات زیاد دارد. نیز به علت خاصیت کلوئیدی فوق العاده ای که دارد معمولا در صنایع حفاری چاه های نفت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • خاصیت تورم پذیری سبب می شود تا از بنتونیت سدیمی به عنوان سیلانت استفاده شود.
  • ویژگی اصلی آن امکان جذب آب و افزایش حجم تا 15 برابر وزن خشک خود می باشد.

بنتونیت سدیم خوراکی

بنتونیت سدیم خوراکی بنتونیت خوراکی یک پودر ریز از خاکستر آتشفشان است که از ماده اصلی سیلیکات آلومینیوم هیدراته و سایر مواد معدنی مانند کلسیم، آهن و منیزیم تشکیل شده است. این پودر دارای برخی از خواص منحصر به فرد است که باعث می شود بسیاری از افراد آن را به صورت خوراکی یا موضعی استفاده کنند. زیرا معتقدند که می تواند سموم با بار منفی را جذب کند. از بنتونیت خوراکی به عنوان راهی برای سم زدایی بدن، بهبود هضم، بهبود رنگ پوست و آکنه و درمان زخم ها، نفخ و اسهال و سایر موارد دیگر اغلب استفاده می شود.

پودر بنتونیت خالص بطور طبیعی سرشار از مواد معدنی مانند آهن، سدیم، کلسیم، پتاسیم و منیزیم است و از خاکستر آتشفشانی به وجود آمده است.از این پودر در صنایع مختلف استفاده می شود اما اغلب برای سم زدایی بدن مورد استفاده می گیرد. افزودن آب به پودر بنتونیت، بار الکتریکی منفی به آن می دهد که به نوبه خود، سموم را از بدن خارج می کند. پودر بنتونیت در سطح مولکولی برای پاکسازی بدن از سموم عمل می کند و همچنین مواد مغذی غنی را به پوست باز می گرداند.

همان طور که گفته شد بنتونیت دارای خاصیت جذب آب و سموم است در نتیجه ، با استفاده از این ماده می توان تاثیر زیان بار وجود قارچ ها و آفلاتوکسین ها را در جیره غذایی دام و طیور از بین برد. بنتونیت نوعی ماده توکسین بایندر است که علاوه بر خشک نگه داشتن خوراک دام و طیور ، سموم ناشی از فعالیت های قارچی و باکتریایی را می کاهد. میزان توصیه شده مصرف در حدود ۴% وزنی می باشد که علاوه بر مزایای گفته شده ، موجب هضم بهتر مواد غذایی در سیستم گوارش حیوانات می گردد.

بهترین انواع بنتونیت سدیم دار در جهان با معیارهای مختلف شناخته شده است و کشورهای اروپایی با روش های خاص سعی در تولید بنتونیت سدیم دار سازگار با محیط زیست و بی ضرر دارند. بنتونیت های سدیم دار ساخت ایران به روش های مختلفی تولید می شوند و هر کدام بسته به ماده استفاده شده قیمت متفاوتی دارند. اما به طور کلی مقرون به صرفه است.وجود پودر بنتونیت با کیفیت بالا در بازارهای جهانی طی سالهای اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است ، به طوری که برخی از کشورها همزمان واردات ، صادرات و تولید می کنند. چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان ، صادرکنندگان و واردکنندگان سکوهای حفاری بنتونیت است.

خرید و فروش بنتونیت سدیم

خرید و فروش بنتونیت سدیم خرید و فروش بنتونیت سدیم بازار گسترده ای دارد زیرا این ماده شیمیایی بسیار پرکاربرد است. برای خرید این ماده می توانید به دفاتر فروش این ماده شیمیایی مراجعه نمایید. یکی از سرشاخه های بنتونیت نوع سدیمی آنم می باشد که با فعال و اکتیو شدن آن می توان به کاربرد های گوناگون آن دست پیدا نمود در همین اثناء مجموعه ما جهت سهولت خرید این ماده معدنی اقدام به فروش عمده بنتونیت سدیم به قیمت کارخانه نموده است. علاقمندان برای تهیه انواع بنتونیت می توانند، به روش اینترنتی که راحت ترین و سریع ترین روش تهیه این ماده معدنی است عمل نمایند.

کلوخه های استخراج شده از معادن بعد از حمل به کارخانجات مخصوص و گذشتن از یکسری مراحل خرد شدن و کوبش و غربال شدن به پودر بنتونیت تبدیل می شود. این محصول تولید شده توسط موسسه های دانش بنیان به سایر مناطق کشور ارسال می گردد و علاقمندان به تهیه این ماده پرکاربرد می توانند از طریق این شرکت ها اقدام نمایند. دانستن ویژگی ها و مشخصات انواع بنتونیت کمک شایانی به دانستن انواع کاربردها به کارشناسان می کند. برخی از کارخانجاتی که در حال فعالیت در زمینه های بنتونیت سدیم هستند و محصولات خود را به راحت ترین شکل ممکن به فروش می رسانند.مجموعه ما به عنوان یک موسسه معتبر و دانش بنیان اقدام به خرید این گونه محصولات نموده است.

بنتونیت سدیم از طریق یک بازاریاب معتبر به فروش می رسد. بنابراین خریداران بهتر است از طریق این مراکز بنتونیت سدیم خریداری کنند. برای به دست آوردن محصولات با کیفیت و ارزان فواید بنتونیت سدیم که بنتونیت متورم نیز شناخته شده است به شرح زیر است:

  • توانایی جذب آب قادر به ذخیره آب تا چندین برابر مقدار طبیعی است.
  • با جذب آب، مانند ژله و لغزش چسبناک می شوند.

مرکز توزیع بنتونیت سدیم در هنگام فروش پودر بنتونیت به بسیاری از صنعتگران و تولیدکنندگان عزیز، توانسته است بسیاری از دغدغه‌ ها و نیاز های آنها را در زمینه تولید کاملاً رفع کند و حتی مرکز توزیع این مسئله را به سطح جهانی نیز کشانده است که نوعی مزیت برای خود کشور نیز به شمار می‌ آید. امروزه مرکز توزیع بنتونیت شرایطی را به وجود آورده است که تمامی تولید کنندگان و خریداران متقاضی به راحتی می توانند با اطمینان کامل دست به انتخاب و خرید انواع پودر بنتونیت بزنند و هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند که این مسئله همان حس اطمینان به محصول است.

خرید بنتونیت سدیم دار صنعتی مرغوب در بسته بندی های تجاری و استاندارد با بهترین کیفیت امکان پذیر می باشد، این مرکز بسیار معتبر و مطمئن است و با ارائه قیمت های استثنایی و ویژه همچنین ارسال محصول در کمترین زمان با کمترین قیمت ها به مناطق مختلف و بازارهای خارجی در زمینه رفاه مشتریان خدمات ویژه‌ای ارائه می دهد. برای تهیه انواع بنتونیت سدیم دار باید دقت کرد که محصول خالص و اصل بوده و کارایی و تاثیری عالی داشته باشد، این مرکز مرغوبیت محصول را اولویت قرار داده و بهترین محصول ارگانیک و صادراتی را تضمینی ارائه داده و تخفیفات ویژه و استثنایی نیز برای مشتریان خود در نظر می دهد، محصول عرضه شده مستقیم و از تولیدی با پایین ترین نرخ ها ارائه می شود. با خرید محصول از این طریق می ‌توان از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان کسب کرد.

قیمت بنتونیت سدیم

قیمت بنتونیت سدیم قیمت بنتونیت به برند و کیفیت این ماده بستگی دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت این ماده شیمیایی به سایت های معتبر مراجعه نمایید. برای لیست از قیمت بنتونیت سدیم می توانید با واحد فروش و واحد تخصصی خود تماس بگیرید.

معیارهای مختلفی برای تعیین بهترین بنتونیت سدیم دار وجود دارد. بهترین دریل های بنتونیت درجه یک دارای خواص مثبت بسیاری هستند. می توان گفت مهمترین ویژگی بهترین دریل بنتونیت سازنده آن است. بهترین بنتونیت های سدیم دار توسط بهترین مارک های حفاری ساخته می شوند و به طور گسترده توسط کاربران بنتونیت مورد استفاده قرار می گیرند. در بازار بنتونیت سدیم دار به راحتی می توانید بهترین مارک های بنتونیت سدیم دار را پیدا کنید. بنتونیت سدیم دار در مقادیر گسترده ای توسط شرکت تولید بنتونیت سدیم دار باکیفیت تولید می شود و مارک شناخته شده ای است که در کارخانه های این مجموعه به مقدار زیاد تولید و به فروش می رسد.

عمده فروشان بنتونیت نه تنها در کشور بلکه در خارج از کشور نیز از بسیاری از فروشگاه ها و فروشگاه های معتبر به صورت عمده خرید می کنند. خرید زیاد بنتونیت سوراخ دار باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان محصولات بیشتری را در بازار تولید کنند که این امر منجر به پیشرفت خوبی در روند اقتصادی کشور خواهد شد. برای حمایت از تولیدکنندگان حفاری بنتونیت ، لازم است محصولات مورد نظر را از بازار شهر با قیمت پایین خریداری کرده و خرید عمده انجام دهید که این امر باعث افزایش فروش این محصول و سود خوبی برای تولیدکنندگان داخلی می شود. . به دلیل گرانی و تنوع بنتونیت موجود در بازار ، ممکن است در خرید و فروش بنتونیت سدیم دار مردد باشیم.

به طور کلی بهتر است بنتونیت را به صورت عمده خریداری کنید. شرکت توزیع پودر بنتونیت در شهرهای مختلف ایران فعالیت خود را انجام داده تا نیاز انواع بنتونیت را در بازار ما برآورده سازد. این شرکت به خوبی از روش هایی که می تواند شهرها و ایالت های مختلف را پوشش دهد آگاهی دارد، بنابراین سعی دارد از بهترین روش ها برای گسترش فعالیت های خود استفاده کند. از همه بهتر ، ما یک شرکت فروش بنتونیت هستیم که در فروش آنلاین تخصص داریم که از هر لحاظ منافع مشتریان ما را برآورده می کند. از آنجا که این روش ها با موفقیت اجرا شده است، کلیه متقاضیان ترغیب می شوند تا پودر بنتونیت خریداری کنند. اگر می خواهید در مورد این روش ها بیشتر بدانید، می توانید با وب سایت ما تماس بگیرید.