بوی سوسیس و کالباس بشارت از شما در برابر گزند حشرات محافظت می کند

سوسیس تابستانی یکی دیگر از انواع سوسیس و کالباس بشارت است. آمریکایی ها از برچسب “سوسیس تابستانی” برای اعمال طیف گسترده ای از دستور العمل ها استفاده می کنند که بیشتر آنها از ترکیبی از گوشت خوک و گوشت گاو تشکیل شده است.

وجه مشترک همه سوسیس‌های تابستانی این است که در مرحله پخت قرار می‌گیرند به این معنی که می‌توانید آنها را بدون نیاز به یخچال در قفسه نگهداری کنید. بدون پختن هم می توانید از آنها لذت ببرید.

سوسیس های تابستانی را می توانید به روش های مختلفی از جمله دود کردن و خشک کردن درمان کنید. علیرغم نام، این گوشت یک میان وعده مورد علاقه زمستانی است.

یکی دیگر از انواع سوسیس پخته شده که در ایالات متحده محبوب است سالامی است که مانند سوسیس تابستانی یک دسته کلی از سوسیس است.

در این مورد به سوسیس تخمیر شده و کهنه شده اشاره دارد. یکی از پرطرفدارترین انواع سالامی در ایالات متحده سالامی جنوا است که به خاطر منطقه ای در ایتالیا که منشاء آن است، نامگذاری شده است.

سوسیس

این نوع سالامی از گوشت خوک، شراب و چاشنی تشکیل شده است. حاوی مقدار مناسبی چربی است که آن را در مقایسه با سالامی سفت نرم می کند. سالامی می تواند طعمی لذیذ و تند به ساندویچ های برش سرد اضافه کند.

پپرونی: پپرونی نوعی سالامی است و اگرچه مردم آن را ایتالیایی می دانند، اما در واقع نوعی سوسیس آمریکایی است. مردم پپرونی را از گوشت گاو، خوک یا ترکیبی از هر دو درست می کنند.

پپرونی آمریکایی ها به عنوان رویه پیتزا معمولاً نیمه خشک یا پخته است و سازندگان سوسیس آن را به برش های کوچک برش می دهند. بیشتر انواع سنتی پپرونی خشک هستند.

نوع پپرونی که برای پیتزا در نظر گرفته نشده است معمولاً قطر بیشتری دارد و مانند سایر انواع سالامی، می‌تواند یک افزودنی خوش طعم به ساندویچ اغذیه‌فروشی ایجاد کند.