خواص بنتونیت برای پوست در طب سنتی

خرید بنتونیت برای پوست در طب سنتی زیر قیمت بازار یک تجربه فوق العاده است که توسط ما امکان پذیر می گردد. انواع خواص بنتونیت برای کاربردهای مختلفی از جمله برای پوست، ضد جوش، رطوبت، افزودنی قارچ کش برای پوست در طب سنتی و سایر موارد برای استفاده خریداران به بازار عرضه گردیده و به فروش می رسد.

خواص بنتونیت برای پوست در طب سنتی

خواص بنتونیت

خواص بنتونیت

از پودر بنتونیت می توان به عنوان یک دهان شویه طبیعی استفاده کرد. خاصیت اتصال آن می تواند به راحتی مواد ناخواسته اطراف دندان و لثه را از بین ببرد. در صورت مصرف به صورت خوراکی، بنتونیت می تواند به حفظ باکتری های سالم در دستگاه گوارش و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. همچنین می توانید از این پودر برای ماسک صورت استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی، انواع پوست چرب و مستعد آکنه می توانند بیشتر از این ماسک بهره ببرند. در حالی که افرادی که پوست خشک یا حساس دارند باید کمتر از ماسک بنتونیت استفاده کنند.

دو نوع بنتونیت وجود دارد. نوع اول بنتونیت سدیم است که هنگامی که توسط آب فعال می شود، می تواند تا شش برابر اندازه خود متورم شود و خاصیت الکترومغناطیسی دارد که این ویژگی باعث می شود این پودر بسیار جاذب و برای خارج کردن سموم مفید باشد. نوع دوم بنتونیت کلسیم است که در مقایسه با بنتونیت سدیم کوچک تر است که باعث می شود که برای معدنی سازی مجدد موثرتر از بیرون کشیدن سموم از پوست باشد. این ذرات کوچک می توانند از طریق دیواره روده بزرگ وارد جریان خون شوند و در آنجا از سموم را دفع کرده و مواد معدنی را نگه دارند.

لایه سیلیکات بار منفی دارد که توسط یونهای قابل تعویض در ناحیه کریستالی جبران می شود. این بار بسیار ضعیف است زیرا کاتیونها (به طور طبیعی بیشتر یون های Ca2 Mg 2+ یا Na +) توسط پوشش هیدرات آنها در منطقه جذب می شوند. میزان هیدراتاسیون باعث متورم شدن بلور بنتونیت می شود. علاوه بر مونت موریلونیت، بنتونیت ها بسته به ماهیت آنها حاوی بسیاری از مواد معدنی هستند. این مواد معدنی ممکن است شامل کوارتز، فلدسپار، کلسیت و گچ باشد. وجود این مواد معدنی ممکن است بر ارزش صنعتی آنها تأثیر بگذارد یا بسته به کاربرد ممکن است کاهش یا افزایش یابد.

بنتونیت برای پوست

بنتونیت برای پوست

مراکز فروش پودر بنتونیت برای پوست، آماده است تا با بهره مندی از روش های اینترنتی، اقدام به توزیع محصولات خود نماید و همگان را از مزیت های عالی محصولات خود بهره مند سازد. در این مراکز می توانید به باکیفیت ترین نمونه های پودر بنتونیت دسترسی داشته و آن را با قیمت های عالی به دست آورید و بدین ترتیب از مزیت های فراوانی که دارد، نهایت بهره مندی را داشته باشید؛ این پودرها از نظر کیفی مورد تائید هستند و می توانند کارایی قابل توجهی را به نمایش بگذارند.

شرکت پخش پودر بنتونیت، در این شهر فعالیت گسترده ای در راستای تامین نیاز بازارهای کشورمان به انواع بنتونیت انجام داده است؛ این شرکت روش هایی که با بهره مندی از آن بتوان شهرها و استان های مختلف را تحت پوشش قرار داد، به خوبی می شناسد و لذا تلاش می کند تا از بهترین آنها برای گسترش فعالیت خود استفاده کند.

منظورمان از بهترین روشی که شرکت پخش بنتونیت در نظر داشته، فروش آنلاین است که منافع مشتریان را از هر نظر تامین خواهد کرد؛ این روشها تاکنون توانسته موفقیت آمیز باشد و رضایت کلیه متقاضیان خرید انواع پودر بنتونیت را به همراه بیاورد. اگر تمایل به آشنایی بیشتر با این روش ها دارید، می توانید با سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید.

با افزودن ¼ یک فنجان بنتونیت به حمام خود از آن لذت ببرید و پوست خود را ماساژ دهید. یا فقط اجازه دهید که خاک به داخل آب بریزد و تا زمانی که دوست دارید، آن را خیس کنید، سپس پوست خود را با آب پاک کنید. سعی کنید گل را در دهان خود با آب کمی از 30 ثانیه تا 1 دقیقه نگه دارید، همانند استفاده از شستشوی دهان. سپس خاک رس را بیرون بیاورید و دهان خود را با آب پاک کنید.

سعی کنید برای ماسک صورت به طور مستقیم بر روی پوست خود، به ویژه در هر جایی که دچار لکه های قرمز، تحریکات و زخم، ایجاد شده. اجازه دهید خاک رس خشک شود (این معمولا حدود 20 دقیقه طول می کشد) و سپس آن را با آب گرم بشویید. برای بهترین نتایج توصیه می شود ماسک خاک رس یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. برای خراشیدگی یا نیش حشرات، مقدار متمرکز خاک رس را مستقیما به ناحیه درد زده بمالید و با کمک باند یا گاز بپوشانید، سپس بعد از حدود 2 ساعت بشویید.

بنتونیت در طب سنتی

بنتونیت در طب سنتی

بنتونیت یا همان گل سرشور که نوعی گل در صنعت طب سنتی به شمار می رود از خواص درمانی و صنعتی بسیار بالایی برخوردار است و افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. این گل بر اثر هوازدگی خاکسترهای آتشفشانی تشکیل می‌شود و بیشتر در آب شکل می‌گیرد. این پودر های بتنی به دلیل رسوب گذاری در مناطق مختلف از ضخامت های گوناگونی برخوردار است که ما در این قسمت و در کارخانه خود اقدام به تولید پودر بنتونیت کرده ایم و در تلاشیم تا قیمت تمام شده محصول را برای شما کاهش دهیم و پودری قیمت مناسب را به شما عرضه نماییم.

این بنتونیت در طب سنتی که اکثراً برای شستشوی از آن استفاده می‌شود از رنگ بندی بسیار بالایی برخوردار است و در رنگ‌های مختلفی چون: طوسی، سفید، سبز، قهوه ای و … یافت می شود. این پودر ها با ریختن در قالب های مخصوص هر کار شکل می‌گیرد و به مشتریان عرضه می‌شود.

این سنگ ها در مصارف گوناگونی کاربرد دارد از جمله ساخت و ساز، کشاورزی، بهداشتی و … استحکام این محصول پس از سفت شدن بسیار بالاست به شکلی که اگر شما یک مقدار از آن را در آب ریخته و حل نمایید پس از زیاد شدن حجم آن و خشک شدن استحکام آن از بتون هم بیشتر می شود.

این پودر از آنجایی که از استحکام و نرمی بسیار بالایی برخوردار است و نرخ آن هم در بازار بنا به خالصی مواد و تاثیر فوق‌العاده آن مختلف است که شما می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش این محصول به این نکته پی ببرید استفاده کنید و از خواص بسیار بالای آن بهره مند شوید و از این ماده طبیعی و معدنی نهایت استفاده را به عمل آورید.

بنتونیت ضد جوش

بنتونیت ضد جوش

حتما تا به حال محصولات زیادی را تحت عنوان ضد جوش خریداری کرده اید. محصولات ضد جوش اغلب ترکیبات مشابهی دارند و از یک سری فرمولاسیون پایه و آزمایش شده تبعیت می‌کنند. آن چه این محصولات را از یک دیگر متمایز می‌کند طریقه و کارکرد آن‌ها است. در واقع هر ضد جوش، با روش از بین بردن جوش متفاوتی عمل کرده و پوست را صاف و درخشان می‌کند.

ترکیبات ضد آکنه، یا پوست را از سلول‌های مرده لایه برداری می‌کنند، یا انسداد منافذ پوست را کاهش می‌دهند، یا با باکتری‌های مولد آکنه مبارزه می‌کنند و یا التهاب و چربی‌های اضافه پوست را از میان برمی‌دارند. با دانستن کارکرد هر ترکیب، انتخاب برای ما آسان‌تر می‌شود و می‌بینیم که کدام روش از بین بردن جوش و محصول ضد آکنه‌ای برایمان مناسب‌تر است.

خاک بنتونیت خواصی تقریبا یکسان و مشابه با خاک کائولین دارد. این ماده یک ترکیب طبیعی با بافت نرم و ملایم است و هنگامی که با آب مخلوط شود حالتی خمیری به خود می‌گیرد. درمان بثورات و آکنه تنها بخشی از مزایای این روش از بین بردن جوش است و این ماده با عناصر معدنی خود می‌تواند پوست را جلا ‌دهد.

خاک بنتونیت از خاکستر آتشفشانی قدیمی تشکیل شده است. پوست چرب و جوش دار با استفاده از بنتونیت کاملا درمان می‌شود و لایه‌های مرده و آلودگی جمع شده در منافذ آن پاک می‌گردند. بنتونیت انسداد منافذ پوست را کاهش می‌دهد و پوست تحریک شده را التیام می‌بخشد. زخم و ناآرامی توسط این ماده سریع‌تر بهبود می‌یابند.

بنتونیت شامل مواد معدنی طبیعی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آلومینا و آهن است و پوست را تغذیه می‌کند. بافت خاص این نوع از خاک رس گرد و غبار، چربی و آلودگی را به خود جذب می‌کند و منافذ پوست را عمیقا پاکسازی می‌نماید.

آن چه باعث منحصر به فرد شدن بنتونیت شده، بار الکتریکی و ماهیت مغناطیسی آن است. وقتی بنتونیت با آب مخلوط می‌شود، بار الکتریکی منفی ایجاد شده، که می‌تواند برای بیرون کشیدن سموم مضر در پوست مورد استفاده قرار گیرد. این گونه منافذ پوست تخلیه و پاکسازی می‌شوند و سلول‌های مرده و آلاینده‌ها از آن خارج خواهند شد. بنتونیت باعث با طراوت شدن پوست و بهبود توانسته‌ای پوست می‌شوند.

عوارض بنتونیت

عوارض بنتونیت

قبلا از خاک رس بنتونیتی شنیده اید؟ خوب، پس از آن شما ممکن است بسیار شگفت زده شوید از شنیدن این که افراد در فرهنگ های مختلف به آن به عنوان “رس شفا” می گویند که بدن را پاک می کند. در واقع، بسیاری از مردم با استفاده از درون خود (به عبارت دیگر، نوشیدن و خوردن آن) از مزایای استفاده از بنتونیت استفاده می کنند، و از بیرون آن بر روی پوست استفاده می شود.

بنتونیت، که همچنین به نام Clay Montmorillonite شناخته می شود، به عنوان یک روند سلامتی در میان افرادی که به دنبال کمک به سم زدایی بدن خود و دفاع از بیماری ها هستند، حرکت می کند. در حالی که برای قرن ها در سراسر جهان برای ارتقاء سلامت بهتر و جلوگیری از بیماری استفاده شده است، بسیاری از مردم ایالات متحده و اروپا از آن برای بهره مند شدن از خواص آن استفاده کرده اند.

مطالعه ی آزمایشگاهی که در سال 2016 انجام شد، کشف کرد که بنتونیت رشد سلول سرطانی U251، یک سلول سرطانی انسانی در یک سرطان عصبی مرکزی به نام گلیوبلاستوما را متوقف کرده است. با این حال، در صورت قرار گرفتن در معرض مواد دیگر، سلول دیگری افزایش یافت. محققان توضیح دادند که تشکیل سلول ها و تورم بنتونیت دلیل این امر است و می تواند به طور بالقوه در برابر انواع خاصی از سرطان ها (مانند گلیوبلاستوما) موثر باشد، اما نه دیگران.

آزمایش دیگر آزمایشگاه بنتونیت را مشاهده کرد و باعث مرگ سلول های Caco-2، یک نوع سرطان روده بزرگ گردید. در این مطالعه، خاک رس مقدار زیادی از استرس اکسیداسیون را فقط بر سلول های سرطانی بدون آسیب رساندن به DNA نشان می دهد.

رنگ بنتونیت

رنگ بنتونیت

علل مختلفی جهت مناسب بودن بنتونیت سفید برای رنگ سازی وجود دارد که تصمیم داریم در این مقاله چندین مورد از این عدد را بررسی کنیم و توضیح بدهیم تا مشتریان و خریداران شناخت کامل با علل استفاده از این محصول داشته باشند و بتوانند از آن در موارد مختلف به راحتی استفاده کرده و از مزیت آن بهره مند شوند.

علل مختلفی جهت مناسب بودن بنتونیت سفید برای رنگ سازی وجود دارد که تصمیم داریم در این مقاله چندین مورد از این عدد را بررسی کنیم و توضیح بدهیم تا مشتریان و خریداران شناخت کامل با علل استفاده از این محصول داشته باشند و بتوانند از آن در موارد مختلف به راحتی استفاده کرده و از مزیت آن بهره مند شوند.

از دیگر علت مناسب بودن بنتونیت برای رنگ سازی می‌ توانیم به این موارد نیز اشاره کنیم که این قابلیت را دارد که باعث افزایش دوام و چسبندگی رنگ می‌شود به همین جهت برای ساخت رنگهای روغنی که در نقاشی خودرو استفاده می‌شود و همچنین ساخت رنگ های دیگر مانند آکریلیک و رنگ های ضد شستشو از بین تولید استفاده های بسیار زیادی می شود چرا که این محصول باعث می شود که میزان چسبندگی رنگ به بدنه فلزی و دیوارهای گچی افزایش پیدا کرده و دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

اصلی مناسب بودن این محصول معمولاً این است که آنی که باعث شفافیت رنگ می‌شود یعنی باعث می‌شود که رنگ براق شده و بتواند به خوبی این نور را منعکس کند و همین جهت استفاده از بنتونیت دیگر نیاز به بتونه ندارد و به همین محبوبیت زیادی در بین نقاشان دارد.

قیمت بنتونیت رنگ سازی عمده معمولاً بسته به حجم خریداری شده توسط مشتریان نوسان دارد مثلاً هنگامی که این محصولات در تعداد بالا و حجم های کلی خریداری می‌شوند دارای قیمت های مناسب تر و ارزان تر هستند اما در خریدهای جزئی معمولاً تخفیفات زیادی به این محصولات نمی خورد و همین جهت ما با مشتریان و علاقمندان به این محصول پیشنهاد می کنیم آنها را به صورت کلی در حجم بالا خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

رطوبت بنتونیت

رطوبت بنتونیت

ما در مجموعه خود در تلاش و تهیه مواد اولیه قیمت مناسب قیمت رطوبت بنتونیت را برای شما کاهش دهیم و محصولی ارزان قیمت و با کیفیت را به شما ارائه دهیم تا شما پس از استفاده از آن نظارت کامل کافی را داشته باشید و یک مشتری ثابت برای تولیدی ما شوید.

زیرا ما در هنگام کار اصولی مهمی را چون بهداشت، کیفیت و قیمت مناسب حفظ می کنیم تا مشتری رضایت داشته باشد همچنین شما می توانید با خرید عمده این محصول قیمت تمام شده را برای خود کاهش دهید و محصولی ارزان قیمت را تهیه نمایید.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش رطوبت بنتونیت به صورت اینترنتی هستید می توانید از طریق شماره های درج شده بر تصویری با مشاورین و کارشناسان ما که در این زمینه پاسخگوی شما هستند در میان بگذارید.