خوردن کشمش صراف زاده موجب برگشت حافظه مردی در همدان شد

همانطور که می دانید کشمش صراف زاده تازه و به درستی نگهداری شده قبل از خوردن یا استفاده از آن در دستور غذا نیازی به توجه خاصی ندارد.

کشمش را می توان به تنهایی میل کرد یا می توان آن را با سایر میوه های خشک مانند خرما، بادام، زردآلو و آلو برای یک میان وعده سالم ترکیب کرد.

وقتی با شیر گرم مصرف شوند بهترین طعم را دارند. می توانید کشمش را به غلات صبحانه خود، گرانولای خانگی اضافه کنید یا روی یک کاسه بلغور جو دوسر بپاشید.

اگر کشمش ها خشک شده اند، آن ها را برای چند دقیقه در ظرفی پر از آب داغ قرار دهید. می توانید از این مایع دم کرده کشمش برای تهیه غذای جانبی استفاده کنید.

از کشمش خیس خورده روی ظرف مرغ استفاده کنید یا روی آن را با ماست معمولی بپوشانید تا یک پارفه دسر درست کنید. شیرینی و بافت آنها آنها را به یک افزودنی عالی برای پر کردن مرغ تبدیل می کند.

کشمش

کشمش به طور گسترده در سالاد استفاده می شود و در برخی از غذاها به کاری اضافه می شود. آنها به خوبی با اکثر غذاهای پخته شده هماهنگ می شوند و در قنادی ها مورد توجه قرار می گیرند.

آنها در کلوچه، کلوچه، بیسکویت، پای و کیک اضافه می شوند. آنها همچنین در تهیه مربا، ژله و پودینگ استفاده می‌شوند.

کشمش‌های کشت‌شده تجاری حتی با دی اکسید گوگرد نیز درمان می‌شوند تا ماندگاری خود را افزایش داده و از اکسید شدن و سفید شدن رنگ‌ها جلوگیری کنند.

این می تواند باعث واکنش های نامطلوب شود، به ویژه در افرادی که از آسم رنج می برند و به سولفیت حساس هستند. بنابراین اگر به سولفیت حساس هستید، خرید کشمش ارگانیک را در نظر بگیرید.

کشمش سیاه همچنین گزینه خوبی برای افرادی است که حساسیت به سولفیت دارند، زیرا در آفتاب خشک می شوند و شامل استفاده از دی اکسید گوگرد در فرآیند تولید نمی شوند.