داروی گیاهی سینوپرت سرطان های نادر را در کودکان از بین می برد

برخی از داروی های گیاهی دارای ترکیبات قوی (قوی) هستند و باید با احتیاط مشابه داروهای شیمیایی مصرف شوند. در واقع، بسیاری از داروهای گیاهی بر اساس نسخه های ساخته شده توسط انسان از ترکیبات طبیعی موجود در گیاهان هستند. به عنوان مثال، داروی قلبی دیجیتالیس از گیاه دستکش روباه گرفته شده است.

داروی گیاهی سینوپرت حاوی مواد فعال هستند. مواد فعال بسیاری از داروهای گیاهی هنوز ناشناخته است. برخی از داروی گیاهی بر اساس یک ماده فعال منفرد مشتق شده از یک منبع گیاهی هستند.

متخصصان طب گیاهی بر این باورند که یک ماده فعال می تواند تاثیر خود را از دست بدهد یا در صورت استفاده جدا از بقیه گیاهان، ایمن شود.

به عنوان مثال اسید سالیسیلیک در گیاه علفزار یافت می شود و برای ساخت آسپرین استفاده می شود. آسپرین می تواند باعث خونریزی دیواره معده شود، اما شیرین علفزار به طور طبیعی حاوی ترکیبات دیگری است که از تحریک اسید سالیسیلیک جلوگیری می کند.

دارو

به گفته پزشکان داروی گیاهی، تأثیر کل گیاه بیشتر از اجزای آن است. منتقدان استدلال می کنند که ماهیت داروی گیاهی دادن دوز اندازه گیری شده از یک ماده فعال را دشوار می کند.

مصارف دارویی برای گیاهان خاص: هدف داروهای گیاهی برگرداندن بدن به حالت تعادل طبیعی است تا بتواند خود را درمان کند. گیاهان مختلف روی سیستم های مختلف بدن اثر می گذارند.

بسیار مهم است که افراد هیچ بیماری سلامتی را خود تشخیص ندهند. هر دارویی (گیاهی یا غیر گیاهی) باید تحت نظارت یک پزشک آگاه و واجد شرایط مصرف شود.

داروهای گیاهی را می توان به اشتباه تصور کرد که کاملاً بی خطر هستند زیرا آنها محصولات طبیعی هستند. این همیشه درست نیست. داروهای گیاهی ممکن است اثرات منفی داشته باشند که می تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد، از جمله:

  • واکنش های آلرژیک و بثورات
    آسم
    سردرد
    حالت تهوع
    استفراغ
    اسهال