دستگاه ساکشن مکسی که موجب سوختگی پوست زن جوانی شد

علاوه بر این مطالعات نشان می دهد که ویسکوزیته مواد مختلفی که ممکن است نیاز به دستگاه ساکشن مکسی در حین بیهوشی داشته باشند، می توانند ویسکوزیته ای تا 230 cP داشته باشند.

نکته جالب این است که ISO 10079 دستور العملی برای تقلید مایع استفراغ ارائه می دهد که مشخص می کند صمغ زانتان و دانه های شیشه ای 1 میلی متری را در آب مخلوط کنید.

این راه حل تقلیدی برای شبیه سازی خون، استفراغ، دندان های انسان و قطعات استخوانی است که به طور بالقوه نیاز به تخلیه در طول مداخله پس از تروما دارند، و تا آنجا پیش می رود که ویسکوزیته 22.71 cP را مشخص می کند. این نشان می دهد که تخلیه سریع مایعات چسبناک برای نجات جان بیمار توسط ISO پیش بینی شده است.

با این حال، استانداردها یک معیار عملکرد مطلوب، مانند دبی تخلیه، برای دستگاه‌های مکشی که با این محلول تقلید آزمایش می‌شوند، مشخص نمی‌کنند.

علاوه بر این، جریان هوا از کانکتور خلاء ممکن است تضمینی برای وجود فشار و جریان منفی کافی برای حذف مایعات از طریق لوله مکش و کاتتر نسبتاً بالا نباشد.

ساکشن

آزمایشی توسط پاولسن و همکاران نشان می دهد که سرعت جریان هوا در نوک لوله مکش 47.6 لیتر در دقیقه بود.

برای فشار یکسان، سرعت جریان آب 3.93 L/min اندازه گیری شد.

از آنجایی که دبی سیال از طریق یک لوله با ویسکوزیته مطابق با معادله هاگن-پوازوی (با فرض جریان آرام) نسبت معکوس دارد، این بدان معنی است که هنگام تخلیه مایعات چسبناک، دبی به شدت کاهش می یابد.

در حالی که این امر مسلماً واضح است، ما پیشنهاد می کنیم که باید در استانداردهای مربوطه مشخص شود.
عملکرد تخلیه مایع دستگاه باید با استفاده از مایعی اندازه گیری شود که ترشحات چسبناک و خون پیش بینی شده در محیط پیش بیمارستانی را به جای استاندارد فعلی حداکثر جریان هوا تقلید کند.

دبی مایع برای یک مایع چسبناک به عنوان استاندارد بهتری عمل می کند زیرا برای استفاده مورد نظر دستگاه مناسب تر است.

ISO وزن مخصوص و دستور العمل محلول استفراغ شبیه سازی شده را ذکر می کند، اما به دبی مایع مورد نیاز برای مکش مایع شبیه سازی شده استفراغ اشاره نمی کند.

از این رو، ما پیشنهاد می کنیم استانداردها را برای ارتباط بهتر به روز کنید، زیرا آنها باید یک مایع آزمایشی با ویسکوزیته خاص و همچنین متوسط جریان سیال مورد نیاز را ارائه دهند.