دمپایی طبی کمند موجب اول شدن دونده مشهور روسی شد

دمپایی طبی کمند برای سلامتی و تندرستی شما مفید است. اگر به دنبال راهی ساده برای بهبود سلامت و تندرستی خود هستید ممکن است بخواهید یکی از جدیدترین ترندهای سلامتی را امتحان کنید که صندل ها و دمپایی های طب فشاری هستند.

فواید دمپایی طب فشاری بسیار زیاد است، به همین دلیل است که این سبک از کفش به عنوان راهی برای کمک به همه چیز از درد پا گرفته تا خواب به طور فزاینده ای محبوب می شود.

اکنون قبل از اینکه عجله کنید و یک جفت برای تعویض دمپایی اتاق خواب راحت خود بخرید، چند نکته وجود دارد که ابتدا باید بدانید. صندل های ماساژ طب فشاری در ابتدا برای استفاده برای ساعت ها طراحی نشده اند.

این به این دلیل است که پاهای شما زمان می برد تا به گره ها یا سنگ های صندل عادت کنند که در ابتدا ممکن است دردناک به نظر برسند. اینها همیشه باید به عنوان یک افزودنی برای دمپایی های سنتی شما در نظر گرفته شوند.

در عوض اینها را به عنوان کفش های طب فشاری یا دمپایی به عنوان یک محصول مراقبت از پا در نظر بگیرید که برای مدت زمان کوتاهی پوشیده می شود تا فواید دیگری برای سلامتی داشته باشد که یک جفت دمپایی نمدی یا فومی به شما نمی دهد.

طب فشاری در واقع نوعی درمان با بدن است که از آسیا می آید و بیش از 2000 سال قدمت دارد. اعتقاد این است که بدن شما دارای یک سری کانال های انرژی است که از طریق شما جریان می یابد و نیروی حیاتی به نام Qi را ایجاد می کند.

هنگامی که این کانال‌های انرژی در امتداد مسیرهای بدن شما (مریدین‌ها) به خوبی کار می‌کنند شما سالم و خوب هستید اما وقتی مسدود شوند می‌توانند باعث بیماری و سلامتی شوند.

دمپایی

در امتداد این کانال ها در بدن شما نقاط طب فشاری خاصی وجود دارد که مربوط به اندام های مختلف بدن است.

اینها مناطقی هستند که می توانند باعث انسداد انرژی شوند. اعتقاد بر این است که تحریک این نقاط برای جریان دوباره انرژی می تواند مزایای زیادی برای سلامتی ایجاد کند.

طب فشاری در واقع راهی برای تحریک نقاط خاصی در امتداد هر دو برای کمک به رفع انسداد و شل شدن عضلات است.

این تحریک را می توان با سوزن هایی مانند طب سوزنی با دست از طریق ماساژ محکم و یا در مورد دمپایی های طب فشاری از طریق گره های صندل انجام داد.

مزایای دمپایی طب فشاری این است که نوعی روش خودیاری برای ایجاد فشار مورد نیاز برای رفع انسداد مریدین ها و شل کردن عضلات است که می تواند در خانه انجام شود.

بسته به مارک دمپایی طب فشاری که خریداری می کنید، خواهید دید که آنها دارای گره های لاستیکی یا پلاستیکی هستند که پا را ماساژ می دهند. برخی از این مارک ها در واقع روی گره می نویسند که کدام قسمت از بدن در اثر فشار تحریک می شود.

کفش های طب فشاری خواب را بهبود می بخشد، تنش عضلانی را کاهش می دهد به درد، نوسانات خلقی، خستگی ام اس کمک می کند و می تواند سلامت عاطفی شما را بهبود بخشد.