ربوده شدن کلاه موتور هوندا از ویترین موجب مرگ کارگر فروشگاه شد

استفاده از کلاه موتور هوندا می تواند از شما در برابر آسیب های احتمالی شدید سر محافظت کند.

صدمات مختلفی ممکن است در نتیجه تصادفات موتورسیکلت رخ دهد، اما شایع‌ترین آنها آسیب‌هایی هستند که به سر و مغز وارد می‌شوند.

بر اساس آمار اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA)، استفاده از کلاه ایمنی تایید شده هنگام رانندگی با موتورسیکلت می تواند خطر آسیب دیدگی به سر در نتیجه تصادف را تا حدود 67 درصد کاهش دهد.

حتی یک ضربه یا ضربه به ظاهر جزئی می تواند منجر به ضربه مغزی یا آسیب مغزی (TBI) شود که منجر به آسیب های ناتوان کننده و دائمی می شود که بر عملکردهای فیزیکی، عاطفی و شناختی قربانی تأثیر می گذارد.

در موارد شدید، آسیب سر یا مغز می تواند منجر به فلج، کما و حتی مرگ شود.

استفاده از کلاه ایمنی می تواند از شما در برابر آسیب های چشم، دندان ها و صورت محافظت کند.

کلاه

کلاه ایمنی می‌تواند شما را در برابر زباله‌هایی که از جاده‌ها به بالا پرواز می‌کنند، مانند سنگ، خاک، و شن محافظت کند و همچنین می‌تواند از شما در برابر شاخه‌های درخت، تابلوهای آویزان پایین و سایر اشیایی که ممکن است با آنها در تماس باشید محافظت کند.

استفاده از کلاه ایمنی می تواند به شنوایی و بینایی شما کمک کند.

بدون باد یا خورشید در چشمان شما، می توانید بهتر روی شرایط ترافیکی تمرکز کنید، در حالی که کلاه ایمنی شما می تواند به عنوان یک بافر برای فیلتر کردن صداهای غیر ضروری که شما را از کار رانندگی منحرف می کند، عمل کند.

استفاده از کلاه ایمنی ایمنی خود و سایر موتورسواران را افزایش می دهد.

انجام مراحل خرید و استفاده از کلاه ایمنی می تواند ایمنی شما را افزایش دهد و در عین حال الگوی خوبی برای سایر سوارکاران باشد.

اگر شما یا شخصی که برای شما مهم است در تصادف موتورسیکلت درگیر شده است، فوراً با وکلای مجرب تصادف کارولینای جنوبی ما تماس بگیرید.

در مؤسسه حقوقی جوی، ما وکالت حقوقی تهاجمی مورد نیاز شما را در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید ارائه می دهیم و می توانیم به شما در مورد نحوه پاسخگویی رانندگان مسئول راهنمایی کنیم تا بتوانید غرامتی را که شایسته آن است دریافت کنید.