رگال رپتور که قابلیت تبدیل شدن به اتومبیل را دارد

همانطور که می دانید رگال رپتور شاید نمادین ترین موتورسیکلت در تاریخ ایالات متحده باشد. در اواخر دهه 1950 به عنوان نمادی برای گشت و گذار در سراسر کشور ظاهر شد و در بسیاری از برنامه های تلویزیونی، فیلم ها و تبلیغات به عنوان نمادی از مردانگی خشن به نمایش درآمده است.

سبک فوق العاده این موتورسیکلت رگال رپتور که از زوایای فرمان اصلاح شده و دوشاخه های بلندتر استفاده می کند، آن را به منظره ای زیبا تبدیل کرده است.

این موتورسیکلت از یک موتور سیکلت رگال رپتور اصلی ساخته شده است که خرد شده است، از این رو نام آن به این دلیل است.

ویژگی هایی که بیشتر نمادین هستند، قسمت های جلوی بلند هستند که مانند چنگال ها گسترش می یابند. آنها همچنین با زاویه افزایش یافته برای قاب چنگک و دم سخت همراه هستند.

Chopper همچنین مسئول طراحی شاید نمادین ترین موتورسیکلت رگال رپتور تمام دوران، هارلی دیویدسون است. موتورسیکلت از این شرکت همنام، در دهه 1960 به یک منظره نمادین تبدیل شد و به نمادی از مرد آمریکایی مسافر تبدیل شد.

موتور

کلاسیک: یک موتور سیکلت کلاسیک رگال رپتور به معنای کامل کلمه. به عنوان یک قاعده، دارای حداقل پلاستیک است که برای مبتدیان خوب است. برای حرکت در بین اتومبیل ها و در جاده های عمومی راحت است.

باز بودن در شرایط شهر عالی است، اما حفاظت از باد تقریباً صفر است. به اندازه کافی قابل اعتماد، اما، به عنوان یک قاعده، نیاز به مراقبت مناسب دارد.

کانن ژاپنی: چهار سیلندر عرض. اغلب اینها موتورهای رگال رپتور فرسوده از سوپر دوچرخه ها هستند. مطمئن ترین، ساده ترین و راحت ترین نوع موتورسیکلت رگال رپتور در زندگی. او همچنین نامحسوس ترین و بی بیان ترین است.

مناسب برای سفر و استفاده روزمره. بیشتر موتورهای کلاسیک رگال رپتور به دلیل دفورماسیون غیرقابل تخریب هستند، یعنی دارای منبع بسیار طولانی هستند.

چرخ‌ها عمدتاً ریخته‌گری می‌شوند (بسیار سبک‌تر از چرخ‌های پره‌دار هستند و ترمیم پنچری روی لاستیک‌های تیوبلس آسان‌تر است). سرعت کروز راحت – 120-140 کیلومتر در ساعت.