زنی با فروش قاب سرمه دوزی شده میلیونر شد

روزها می آیند و می روند و سبک ها تغییر می کنند، اما قاب عکس همیشه در طراحی داخلی ضروری بوده است.

از موارد ثابت در دنیای طراحی داخلی ایده قاب‌بندی عکس‌های عزیزانتان در سراسر خانه با قاب سرمه دوزی شده  است.

این ایده از میل به نزدیک نگه داشتن کسانی که بیشتر دوستشان داریم نشات می گیرد و اطراف خود را با چهره های دوستانه یا تصاویر زیبایی احاطه می کنیم که هر بار که به آنها نگاه می کنیم باعث لبخند ما می شود. ساخت قاب عکس در خانه و ایده های قاب عکس برای عکس های شما .

می توانید چندین عکس را با هم گروه بندی کنید تا آنها را به عنوان یک مجموعه نمایش دهید یا داستانی را در تصاویر بیان کنید. در این صورت به چیزی بزرگتر از یک قاب عکس معمولی نیاز خواهید داشت.

یک قاب عکس ساخته شده از پالت گزینه عالی به نظر می رسد. اگر ایده را دوست دارید و می خواهید پروژه را خودتان بسازید، ابتدا باید بخشی از یک پالت چوبی را برش دهید و سپس تخته ها را با نقشه تزئین کنید.

قاب

همیشه این گزینه وجود دارد که برای خود یک قاب عکس ساده تهیه کنید و آن را سفارشی کنید و تزئین کنید.یک ایده این است که از ابزار سوزاندن چوب استفاده کنید، البته به شرطی که قاب آن از چوب باشد.

از ابزار برای کشیدن الگو یا خط خطی روی قاب استفاده کنید و سپس از لکه چوب برای تکمیل طرح استفاده کنید. این یک پروژه عالی برای تقریباً هر کسی است. نیازی نیست که با استعداد یا نقاش خوب باشید. این ایده است که اهمیت دارد و اینکه شما خودتان آن را انجام می دهید.

اگر ایده تزئین خانه با عکس های قاب شده به نظر شما خیلی قدیمی می رسد، احتمالاً به دلیل ظاهر سنتی است که قاب های عکس معمولاً دارند.

شما به راحتی می توانید با ایجاد چارچوب های به روز شده خود همانطور که می خواهید این مشکل را حل کنید. نیازی به تفکر بیش از حد در طراحی نیست.

در واقع هر چه ساده تر بهتر. این قاب های روستایی ساخته شده از قطعات چوب ضایعات را بررسی کنید. تصاویر با منگنه های شست روی آنها چسبانده شده است.