قیمت خرید بنتونیت عمده

از جمله کانی های شناخته شده در دنیا می توان به بنتونیت اشاره کرد که دانشمندان تحقیقات گسترده ای در مورد کاربردها و خواص این عنصر معدنی انجام دادند و این ماده را به عنوان یکی از مفیدترین عناصر معرفی کردند، لذا شرکت ما با ارائه این محصولات و به ویژه فروش عمده بنتونیت ارت به قیمت کارخانه پرداخته است. برای خرید و اطلاع از قیمت خرید بنتونیت دامی عمده با مشاورین ما در تماس باشید.

قیمت خرید بنتونیت عمده

بنتونیت

بنتونیت بنتونیت با توجه به نوع ساختار و همچنین ناخالصی های موجود در آن به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  • بنتونیت سدیم (SODIC): اجزای قالب سدیم عنصری هستند و رطوبت را جذب می کنند و به دلیل جذب آب بسیار منبسط می شوند. کاربرد اصلی آن در حفاری چاه های نفت و گاز بوده و به عنوان عایق طبیعی نیز استفاده می شود.
  • بنتونیت کلسیم: بنتونیت جذبی کلسیم یک جاذب یون های موجود در محلول ها است و برای حذف یون ها استفاده می شود. برخلاف سدیم، به جای جذب آب، می تواند چربی ها و روغن ها را جذب کند، بنابراین به عنوان یک شوینده صنعتی در صنایع تولیدی استفاده می شود.

بنتونیت کاربرد بسیار بالایی داشته و همچنین این مادع مقاوما بسیار کمی در برابر جریان الکتریکی دارد و دارای خاصیت تیکسوتروپیک می باشد. از دوغاب آن برای ساخت چاه های خاکی و پر کردن میله های الکترود استفاده می شود و جایگزین زغال سنگ و نمک در سیستم ارتینگ می باشد.

بنتونیت یمی و بنتونیت اکتیو از مهمترین اجزای کل حفاری بوده و قابلیت تعلیق، اب بندی مناسب و همچنین قابلیت جذب بالا را داشته است. این ماده با پوشاندن دیواره چاه های نفت و گاز از ایجاد ترک و شکاف و در نتیجه ریزش چاه جلوگیری می کند و همچنین باعث روانکاری دکل های حفاری و خروج مواد زائد از چاه می شود.

از این محصول به همراه مواد دیگری مانند آهک آب شده، نشاسته حفاری، متاسیلیکات سدیم، انواع پلیمرها، مشتقات اسید هیومیک، سلولز پلی آنیونی، لاتکس و … برای تهیه گل حفاری استفاده می شود.

گلوله سازی به دلیل خاصیت چسبندگی بسیار خوبی که دارد برای دانه بندی یا گندله سازی سنگ آهن به میزان 8 کیلوگرم برای یک تن سنگ آهن استفاده می شود. حدود 23 درصد از کل بنتونیت سدیم استخراج شده در جهان برای تولید گلوله های آهن استفاده می شود.

بنتونیت به دلیل انعطاف پذیری، چسبندگی خوب و افزایش مقاومت شنی در ساخت قالب های ریخته گری استفاده می شود. برای این کار از مخلوط 6 تا 8 درصد بنتونیت با ماسه استفاده می شود. بستر بنتونیت حیوانات خانگی خاک بنتونیت رطوبت را جذب می کند، بنابراین به عنوان بستر برای گربه ها و سایر حیوانات خانگی استفاده می شود زیرا نرم است و فضولات را به خود جذب می کند.

قیمت بنتونیت

قیمت بنتونیت اجزای متعددی در تعیین قیمت بنتونیت و در تولید کامل محصولات معدنی نقش دارند. از جمله این موارد می توان به بسته بندی محصول و همچنین کیفیت محصولات تولیدی اشاره کرد. یکی دیگر از موارد مشابه فاصله معدن تا محل مصرف است، بنابراین هر چه این فاصله کمتر باشد هزینه ها کمتر می شود.

دانستن این نکته ضروری است که انواع بنتونیت بسته به خواص آنها کاربرد و قیمت متفاوتی دارند. بنتونیت سدیم یا متورم دسته ای از بنتونیت ها هستند که در تهیه شن و ماسه برای ریخته گری و فیلتراسیون و همچنین به عنوان جاذب روغن و گریس استفاده می شود.

بنتونیت متورم  و بنتونیت خوراکی چندین بار آب را جذب می کند و پس از چسبیدن به هم منبسط و منقیض می شود. این نوع بنتونیت ها آلومینیوم را جذب می کنند و لازم است بدانید که در تولید آنها از مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، پتاسیم و آلومینیوم استفاده می شود.

بنتونیت حاوی سدیم به دلیل جذب آب زیاد و احتباس آب می تواند بهترین انتخاب برای مناطق کم آب و خشک باشد و ریزش دیواره چاه فشار وارده بر دیوارها را تا حدودی کاهش می دهد.

بنتونیتی که متورم نشده باشد یا حاوی کلسیم باشد می تواند در کاهش بیماری هایی که احتمال انتقال آنها از دام و طیور به شما وجود دارد و همچنین کاهش میزان گاز در دام مفید باشد. بنتونیت حاوی کلسیم به عنوان یک ماده معدنی در صنایع ذوب، قالب گیری و تولید مواد شوینده استفاده می شود.

شایان ذکر است که بنتونیت از نظر ساختاری شباهت زیادی به خانواده صفحات سیلیکات و گروه اسمکتیت دارد و ساختار آن از سه لایه با یک لایه آلومینیومی هشت ضلعی تشکیل شده است

خرید بنتونیت

خرید بنتونیت خرید بیتونیت به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می پذیرد. معادن کشف شده زیادی در دنیا وجود دارد که انسان می تواند با استخراج و استفاده صنعتی از آنها نیازهای خود را در این زمینه برطرف کند. استخراج مواد معدنی در معادن به ویژه بنتونیت به دو روش زیر انجام می شود.

  • رو باز
  • زیرزمینی

پس از استخراج بنتونیت از این معادن و انتقال آن به کارخانه های مربوطه، تبدیل به یک ماده معدنی کاملا کاربردی می شود.

این کانی ها معمولا در لایه سوم رسوبی زمین یافت می شوند، اما گاهی پیش می آید که در لایه دوم یا اول نیز وجود دارند. برخی از این لایه ها ممکن است از رسوبات دریایی تشکیل شده باشند، اما لایه های دیگر بنتونیت منشأ غیر دریایی دارند. لازم به ذکر است که بیشتر لایه های بنتونیت احتمالاً در اثر حرکت دگرگونی جریان های گدازه به وجود آمده اند.

در بازار محصولی مانند بنتونیت نیز باید از عناصر فوق استفاده کرد تا در این زمینه به موفقیت رسید. با توجه به موارد زیر می توانید به یک تجارت خوب و سودآور فکر کنید.

  • تعیین مشخصات کامل محصول
  • مقدار مورد نیاز
  • مواد مورد استفاده
  • تمام جزئیات محصول
  • سلیقه خریداران گرامی
  • نیازهای مردم و غیره را ارزیابی کنید.

بنتونیت عمده

بنتونیت عمده گروه ما یکی از بزرگترین مراکز خرید آنلاین است که بنتونیت را استخراج و به بازارهای هدف وارد می کند. بنتونیت جایگاه بسیار ویژه ای در خوراک دام و طیور دارد و استفاده از آن دارای مزایایی از جمله:

  • میزان چربی شیر حیوانی را افزایش دهید
  • PH را بالا می برد
  • باعث دفع سموم قارچی می شود
  • کیفیت بستر را تا حد امکان افزایش دهید
  • باعث افزایش عملکرد گوارشی دام و طیور می گردد
  • سبب جذب گاز آمونیاک در محل پرورش دام و طیور می شود

این محصول ارزشمند کارزرد بسیار بالایی در صنعت کشاورزی دارد، بررسی مزایای استفاده از بنتونیت در صنعت کشاورزی عبارتند از:

  • جلوگیری از ورود آب آلوده به خاک جذب آب و فلزات سنگین
  • تبادل یونی و همچنین تورم بالا استفاده از بنتونیت در صنعت کشاورزی می تواند به کیفیت و رشد درختان کمک کند و همچنین می تواند بهترین انتخاب برای کنترل آفات و حاصلخیزی خاک باشد.
  • نرم کننده بوده و خاصیت چسبندگی بالایی دارد
  • خاصیت پلاستیکی و کلوئیدی داشته و دارای قدرت مکش بالا است.

بسیاری از مردم از بنتونیت به جای زغال سنگ و نمک برای ساختن چاه های زمینی استفاده می کنند زیرا بنتونیت کیفیت بالاتر و قیمت کمتری نسبت به زغال سنگ و نمک دارد و استفاده از آن در ساخت چاه می تواند تا حدودی از هزینه های مربوط به عناصر و کندی قطعات جلوگیری کند زیرا نمک ها به مواد آسیب می رسانند.

فروش عمده بنتونیت

فروش عمده بنتونیت فروش عمده بنتونیت از طریق این مجموعه فروش با کیفیت عالی و قیمت مناسب در سراسر کشور انجام می پذیرد. نمونه دیگری که بر قیمت این محصولات تاثیر می گذارد میزان آبی است که این محصولات جذب می کنند. بنابراین در هنگام خرید این نمونه از محصولات به تمام این موارد توجه کنید تا بتوانید محصولی بی نقص به دست آورید.

همانطور که گفته شد، برای تهیه این محصولات می توانید به فروشگاه های سراسر کشور مراجعه کنید، اما سایت هایی وجود دارند که این محصولات را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. گروه ما به لطف فروش مستقیم خود توانسته است این محصولات را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

شما می توانید برای خرید این نمونه از محصولات به وب سایت و فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و تجربه خرید خوبی را در ذهن خود ثبت کنید و همچنین مجموعه ما را به دوستان خود معرفی کنید.

استفاده از بنتونیت در تمام جنبه های زندگی مهم و کلیدی به نظر می رسد. داشتن قیمت مناسب در این کاربردها می تواند به عنوان یک عامل تشویق کننده در تهیه انواع بنتونیت نقش داشته باشد. از جمله این موارد استفاده از بنتونیت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عامل شفاف کننده در انواع مایعات
  • فیلتر کردن آب
  • مایعات صاف کننده مانند پارافین
  • پالایش انواع روغن
  • پلت کردن خوراک دام
  • دانه بندی مواد معدنی
  • عامل حامل به رنگ
  • تهیه سموم گیاهی و حیوانی
  • پرکننده در صنایعی مانند کاغذ سازی
  • تولید پاک کننده و شوینده و …

اکنون که با مواد معدنی و به خصوص بنتونیت و کاربرد آن آشنا شدیم، اطلاعاتی در مورد تجارت بنتونیت ارائه می شود. شرکت ما به عنوان یک موسسه برند در زمینه ارائه قیمت فروش انواع بنتونیت معدنی در کشور فعالیت می کند. از علاقه مندان به خرید این ماده معدنی خواهشمند است با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایند.

خرید و فروش بنتونیت

خرید و فروش بنتونیت خرید و فروش بنتونیت به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در سذاسر کشور انجام می پذیرد. در کشور معادن زیادی به تولید، اکتشاف و استخراج بنتونیت مشغول هستند که شرکت بنتونیت فلات ایران یکی از این شرکت های بسیار معروف و معتبر در زمینه استخراج و تولید بنتونیت می باشد.

از این محصول می توان در بسیاری از پروژه های مهندسی علاوه بر ساخت پی و دیوار و روانکاری مصالح ساختمانی استفاده کرد. همچنین یکی از مهمترین کاربردهای بنتونیت در ساخت و ساز و استخرهای شنا می باشد.

بر این اساس بنتونیت به دو دسته بنتونیت برآمده و بنتونیت غیر برآمده تقسیم می شود. استفاده از این محصول در خوراک دام نیز بسیار کاربردی است، به عنوان مثال از افزایش اسیدیته در هضم حیوانات جلوگیری می کند و منجر به از بین رفتن انواع فلزات سنگین و نیمه سنگین می شود.

کیفیت شیر ​​دام را افزایش می دهد، مایکوتوکسین ها را حذف می کند، نفخ را کاهش می دهد و می تواند هزینه خوراک دام، طیور و حتی دام را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین از مسمومیت با آمونیاک دام و طیور جلوگیری می کند که می توان آن را به عنوان یک مکمل بنتونیت بسیار قوی برای خوراک دام در نظر گرفت.

با توجه به اینکه فواید زیادی از بنتونیت گفتم، پیشنهاد می کنیم از خرید این محصول موثر غافل نشوید. امروزه بسیاری از مردم دنیا به مزایای بنتونیت، این بمب معدنی پی برده اند و محصول خود را از سراسر دنیا سفارش می دهند. اگر به تاثیر بنتونیت خوراکی و صنعتی برای بدن پی ببرید و از خواص درمانی این خاک مطلع شوید، حتما برای خرید آن عجله خواهید کرد. در نظر داشته باشید که با مصرف بنتونیت، این ماده به سرعت جذب بدن شده و در مایع بینابینی حل می شود و سموم را جذب کرده و با استحکام بالای خود آنها را از بین می برد.

ما به عنوان یک مرجع معتبر این فرصت را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید با در نظر گرفتن سطح اقتصادی خود و همچنین اطمینان از کیفیت بالای آن، بنتونیت خوراکی را به راحتی تهیه کنید. گروه ما توانسته بنتونیت را با قیمت مناسب در بازار دام و محصولات غذایی تولید کند و از این حیث به رشد اقتصادی چشمگیری دست یافته است.

انواع بنتونیت ها

انواع بنتونیت ها از آنجایی که بنتونیت به خاک رس متورم معروف است، توانایی جذب آب را تا حد زیادی دارد و می تواند هشت برابر حجم خود آب جذب کند. این امر باعث می شود که استفاده از این ماده در ساختمان سازی و راه سازی نامناسب باشد. اما به دلیل خاصیت برآمدگی از آن برای حفر گل برای سدهای زیرزمینی استفاده می شود.

مونت موریلونیت و بنتونیت یک کانی فیلوسیلیکات آلومینیوم است که دانه های ورقه ای میکروسکوپی را تشکیل می دهد. این شکل سطح کل بالایی را به خاک رس می دهد و بنتونیت را به یک ماده جاذب ارزشمند تبدیل می کند. این صفحات در صورت وجود رطوبت به یکدیگر می چسبند و این امر منجر به ایجاد انسجام در خاک رس می شود و استفاده از این ماده را به عنوان چسب مفید می کند و افزودن آن به خاک رس کائولن برای استفاده در سفال منجر به بهبود خاصیت ارتجاعی می شود.

در زمین شناسی، اصطلاح بنتونیت نوعی خاک رس است که عمدتاً از مونتموریلون لونات تشکیل شده است. بنتونیت انواع مختلفی دارد که دو دسته اصلی آن برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بنتونیت سدیم: بنتونیت سدیم بسیار ارزشمند است، در حالی که بنتونیت کلسیم بسیار رایج است و ارزش خاصی ندارد.
  • بنتونیت کلسیم: نوع دیگر از بیتونیت بوده که بسیار پرکاربرد و پر خاصیت می باشد و در صنایع گوناگونی استفاده می شود.