لیمویی که به درمان یرقان کمک می کند

لیمو شیرین (میوه موسامبی) زردی را درمان می کند، آب موسمبی به درمان یرقان کمک می کند و به همین دلیل پزشکان این آب میوه را تجویز می کنند.

لیمو شیرین خاصیت خنک کنندگی دارد و علائم یرقان را درمان می کند. هرکسی لیمو شیرین قبل از خواب که از یرقان رنج می برد می تواند برای درمان تب، تهوع و استفراغ آن را مصرف کند.

آب لیمو شیرین به عنوان یک نوشیدنی سبک، می تواند عملکرد کبد را تقویت کرده و هضم را بهبود بخشد. لیمو شیرین (میوه موسامبی) سوء هاضمه را درمان می کند
با خوردن موسمبی تازه می توان مشکلات گوارشی مانند یبوست و سوء هاضمه را درمان کرد. طعم این نوشیدنی گوارا بی نظیر است و به همین دلیل غدد بزاقی را به سمت ترشح آنزیم هایی لباس بیمارستانی تحریک می کند که به هضم غذا کمک می کند.

نوشیدنی Sweet Lime با داشتن فلاونوئیدها می تواند سطح صفرا را افزایش دهد.

ترشح شیره های گوارشی را تحریک می کند و در نتیجه روده را قلیایی می کند. زخم معده را درمان می کند.

لیمو

آب موسامبی لیف بچه گانه دارای خواص ضد سرطانی است زیرا از لیمونوئیدهایی تشکیل شده است که به مبارزه با سرطان کمک می کند.

لیمونوئیدها، شکلی از مولکول قند یا گلوکز، به راحتی هضم می شوند. لیمونوئیدها می توانند به مبارزه با انواع مختلف سرطان کمک کنند.

فواید لیمو شیرین برای مو  در کل صنعت آرایشی و بهداشتی، لیمو شیرین به عنوان تقویت کننده سلامت مو و پوست محبوب است. عصاره لیمو شیرین در بیشتر محصولات زیبایی برای درمان مشکلات مربوط به مو مانند موخوره، شوره سر و ریزش مو استفاده می شود.

این همه به دلیل ویتامین C است ماشین سنگین دست دوم اقساطی ۱۴۰۰ که از عصاره میوه Mosambi در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست برای ایجاد پوستی درخشان استفاده می شود. آنها همچنین رنگ و رنگ پوست را بهبود می بخشند. کاهش لکه ها، لکه های تیره و علائم آکنه.

  • منابع:
    1. Health Benefits Of Sweet Lime (Mosambi Fruit) And Its Side Effects
  • تبلیغات: 
    1. طرز تهیه سیر ترشی با آب نمک
    2. سیب شیرین اسیدی تر از سیب ترش
    3. چگونگی استفاده حصیر برگ موز برای خشک کردن لیمو عمانی
    4. لیمو عمانی که مانع پیری زودرس می شود