مایع ظرفشویی طبیعی موجب آلودگی اقیانوس آرام شد

بسیاری از لکه های فرش را می توان با محلول مایع ظرفشویی طبیعی پاک کرد. 1 قاشق غذاخوری مایع ظرف را با 2 فنجان آب گرم مخلوط کنید سپس با یک پارچه تمیز آغشته به محلول لکه را بمالید.

این کار را تکرار کنید تا لکه به طور کامل از روی فرش پاک شود، سپس با اسفنج کردن محل با آب سرد، آن را بشویید. ناحیه مورد نظر را با یک پارچه یا حوله کاغذی خشک کنید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام شستن ظروف مرتکب می شوند این است که آنها را از قبل از قبل تمیز می کنند.

با این حال برای اینکه بتوانید ظبسیاری از مردم از مواد شوینده خانگی خود استفاده می کنند زیرا این مواد شوینده مقرون به صرفه تر است و همچنین حاوی مواد شیمیایی کمتری است.

با این حال بسته به مواد تشکیل دهنده ای که برای ایجاد شوینده استفاده شده است، می تواند لایه صابونی را در قسمت های داخلی ماشین ظرفشویی باقی بگذارد که می تواند به آن آسیب برساند.

مایع

هر گاه  یک چاقو یا چیز دیگری که تیز است در ماشین ظرفشویی قرار می دهید آن را به خوبی با مایع ظرفشویی بشویید.

روف خود را با موفقیت ضدعفونی کنید باید زیر آب گرم باشند. با این حال، مگر اینکه این آب داغ 140 درجه فارنهایت در یک مینمون باشد کار زیادی برای خفه کردن ظروف شما انجام نخواهد داد. بنابراین قبل از شستشو نه واقعاً یک ضرورت است و نه مؤثر است.

استفاده از نوع نادرست مواد شوینده: آیا از نوع مناسب شوینده استفاده می کنید؟ اگر پاسخ شما حاوی مواد شوینده مایع ظرفشویی بود این را در نظر بگیرید.

مواد شوینده مایع ظرفشویی در واقع می تواند لوله های ماشین ظرفشویی شما را مسدود کند. به این ترتیب، بسیار توصیه می شود که به جای آن از مواد شوینده پودری استفاده کنید.