مردی که با روشویی کابینتی در مشهد گربه خانگی اش را خفه کرد

در حقیقت روشویی کابینتی در مشهد یکی از ضروری ترین انبارهای شما در آن اتاق خواهد بود. با این حال، با لوله کشی به عنوان یک اولویت برای عملکرد روشویی گزینه های ذخیره سازی بسیاری در دسترس است.

درهای کابینت استاندارد: معمولا حداقل یک در وجود دارد تا بتوانید به لوله کشی زیر روشویی دسترسی داشته باشید. بسته به ترجیح، این می تواند یک باز یا دو درب باشد.

کشوهای کابینت استاندارد: بسیاری از چیدمان های روشویی حمام از چپ به راست متقارن هستند. برای یک روشویی سینک، یک ستون کشو در دو طرف سینک وجود دارد. برای روشویی دوتایی سینک، یک ستون مرکزی از کشوها در مرکز قرار دارد. روشویی های کوچکتر ممکن است یک ستون یا تغییرات دیگری داشته باشند.

کشوهای دوتایی: در نمای بیرونی روشویی‌های سنتی اینها می‌توانند شبیه به پنل‌های کشوی متعدد باشند. اما وقتی آن را می کشید، یک کشوی عمیق بزرگ وجود دارد. در روشویی های امروزی که دارای کشو تخته ای هستند، با آن ظاهر سطح کار می کنند و کشوی بزرگ را در آغوش می گیرند.

کشوهای پا: برای کسانی که می‌خواهند از هر اینچ موجود استفاده کنند، پایه‌ها با کشوهای پا جایگزین می‌شوند.

کشوهای کم عمق: به عنوان گزینه ای برای به حداکثر رساندن فضا، برخی از روشویی ها دارای کشوهای کم عمقی برای قرار دادن وسایل صافی هستند که هر روز استفاده می کنید. اینها معمولاً برای راحتی در بالای روشویی زیر پیشخوان قرار دارند.

کشوهای بیرون زده: برای کسانی که فضای کمتری نسبت به یک کشو کم عمق دارند، پانل های واقع در نزدیکی روشویی می توانند برای ذخیره سازی مینیاتوری باز شوند. این چند اینچ فضای محفظه جیب می تواند وسایل کوچکتری مانند شانه، لوازم آرایش و جعبه قرص را در خود جای دهد.

شیشه: شیشه منحصراً در روشویی های مدرن استفاده می شود که در آن سینک ظرفشویی در کانتر تعبیه شده است. این ماده دارای کیفیت شفاف است و در حالی که رنگ های متنوعی در دسترس است، محبوب ترین آن یک نیمه شفاف آبی و سبز است. با این حال، شیشه اغلب به عنوان روشویی ظرف در بالای مواد دیگری از کانتر استفاده می شود.