مرگبارترین زغال چینی در بازار با قیمت بالا فروخته می شود

اگر به‌دنبال بهترین زغال چینی در بازار هستید این راهنمای خرید مفید و بی‌طرفانه شما را در مسیر درست هدایت می‌کند تا موارد مناسب را برای خود تهیه کنید.

ما به محبوب ترین و با کیفیت ترین مارک ها نگاه می کنیم، همانطور که توسط خودمان، متخصصان، حرفه ای ها و مشتاق ترین آماتورها استفاده می شود.

وقتی برای کباب کردن به فروشگاه می‌روید بریکت‌های زغالی را برای کباب کردن می‌خرید خیلی به آن فکر می‌کنید یا فقط آنچه را که در فروش است می‌خرید؟ اگر چنین است آیا واقعاً یک محصول با کیفیت دریافت می کنید یا یک معامله ارزان؟

همه انسان ها برابر آفریده شده اند بنابراین به ما گفته می شود. هشدار اسپویلر: همه رغال ها یکسان نیستند. شما واقعا آنچه را برایش پرداخت کردهاید به دست میآورید.

اگرچه همه آنها شبیه به هم هستند اما برخی از بریکت ها بهتر از بقیه هستند. و اگر زمان و پول خوبی را صرف خرید بهترین کباب پز زغالی که می توانید به آن بپردازید صرف کرده اید باید با بهترین سوختی که می توانید پیدا کنید، بیشترین بهره را از آن ببرید.

زغال

این به طور مستقیم بر طعم غذایی که ایجاد می کنید تأثیر می گذارد و باید به عنوان یکی از مواد غذایی شما در نظر گرفته شود!

یک بریکت زغالی خوب زمان سوختگی خوبی به شما می دهد و خاکستر زیادی باقی نمی گذارد. چرا این مهم است؟ خاکستر چیز بدی است که دریچه ها را مسدود می کند، وقتی مرطوب است سفت می شود و خلاص شدن از شر آن ممکن است کثیف باشد.

همچنین می تواند آتش شما را خفه کند، که دقیقا برعکس آن چیزی است که ما می خواهیم اتفاق بیفتد. با این اوصاف همه بریکت ها خاکستر بیشتری نسبت به زغال سنگ کلوخه دارند – و ما کمی در مورد توده بحث خواهیم کرد.

با بریکت ها، هرچه بتوانید به زغال 100% نزدیکتر شوید، بهتر هستند. متأسفانه، 100٪ زغال چوب برای ساختن بریکت به هم نمی چسبد.

به یک چسبنده مانند نشاسته ذرت یا تاپیوکا نیاز دارد. برخی از تولید کنندگان مواد بی اثر زیادی را فقط برای اضافه کردن وزن اضافه می کنند. بریکت ها می توانند تا 10 درصد خاکستر حاوی سنگ آهک، ماسه، خاک رس و مواد دیگر داشته باشند.