مصرف بیش ار حد شیره خرما قم موجب جنون آنی در مردان می شود

در حقیقت شیره خرما قم سرشار از آهن و اسید فولیک است، بنابراین می تواند به درمان کم خونی کمک کند. فولات موجود در میوه خرما می تواند به تولید خون کمک کند، بنابراین برای زنان باردار بسیار مفید است. آهن طبیعی موجود در شیره خرما گلبول های قرمز بدن را افزایش می دهد.

شیره خرما قم سرشار از ویتامین B است، بنابراین برای اعصاب مفید است و خستگی و خستگی را از بین می برد. منیزیم و فسفر شیره خرما می تواند سلول های عصبی را تقویت کرده و سر را زنده نگه دارد.

اگر وزن کمی دارید و دوست دارید چند کیلو وزن اضافه کنید، می توانید از شیره خرما قم استفاده کنید. شیره خرما کالری بالایی دارد و مصرف روزانه آن می تواند منجر به افزایش وزن شود.

شیره خرما حاوی ویتامین های C و D است که برای خاصیت ارتجاعی پوست مفید است. شیره خرما قم حاوی مواد ضد پیری است و از تجمع ملاتونین در بدن جلوگیری می کند. اما خرما طبع گرمی دارد و خوردن آن با غذای گرم دیگری مانند آرد می تواند منجر به آکنه شود.

شیره

شیره خرما قم برای بهبود رشد مو: شیره خرما سرشار از آهن است که باعث بهبود گردش خون در زیر پوست، تقویت فولیکول های مو و افزایش رشد مو می شود.

شیره خرما قم برای تقویت استخوان ها: شیره خرما می تواند استخوان ها را تقویت کند زیرا حاوی کلسیم و منیزیم است. شیره خرما دارای خواص ضد التهابی است، بنابراین برای افراد مبتلا به آرتریت مفید است و برای تسکین دردهای مفاصل و روماتیسمی موثر است.

شیره خرما برای کاهش سطح کلسترول خون: شیره خرما قم چربی و کلسترول کمی دارد، بنابراین با مصرف کنترل شده می توانید از خواص شیرین کنندگی آن لذت ببرید و سطح کلسترول خود را کنترل کنید.

شیره خرما قم سرشار از پروتئین است که می تواند به سلامت عضلات کمک کند. اگر به طور منظم ورزش می کنید، قبل از ورزش از شیره خرما استفاده کنید. این می تواند کالری مورد نیاز و پروتئین های مفید بدن شما را تامین کند.