کاربرد پالت پلاستیکی صادراتی در ساخت مبلمان عروس جنجالی شد

همانطور که می دانید پالت پلاستیکی صادراتی افزودنی استثنایی برای هر تجارتی است که حمل و نقل زیادی انجام می دهد.

آنها نه تنها مستحکم و قابل اعتماد هستند، بلکه برای حمل و نقل سریع حجم زیادی از محصول در یک زمان ایده آل هستند. آنها برای حرکت پیاپی روی کامیون یا واگن قطار عالی هستند.

آنها همچنین در تنوع بسیار گسترده تری نسبت به پالت های چوبی عرضه می شوند. پالت‌های قابل قفسه یا روی هم هستند که برای ذخیره‌سازی آسان بهینه شده‌اند.

حتی مدل‌هایی با قفل سریع که می‌توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند و پالت‌هایی با اندازه سفارشی و پالت‌های مقاوم در برابر آتش ایجاد کنند که برای محیط‌های با حرارت بالا ایده‌آل هستند.

ناگفته نماند که پالت های پلاستیکی چوب را حفظ می کنند که در غیر این صورت تنها پس از چند بار استفاده هدر می رود. به طور کلی، خواهید دید که پالت های پلاستیکی بسیار بیشتر از پالت های چوبی معمولی شما دوام می آورند.

ما طیف وسیعی از پالت‌های پلاستیکی صادراتی را برای طیف وسیعی از فرآیندهای مدیریت زنجیره تامین طراحی و قالب‌گیری می‌کنیم. من می دانم که این ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، به خصوص اگر در تجارت پالت پلاستیکی تازه کار هستید.

طبقه بندی پالت های پلاستیکی صنعتی بر اساس طراحی و ساختار: در حالت ایده آل، این طبقه بندی پالت پلاستیکی بر اساس ویژگی های فیزیکی است. اینها ویژگی هایی هستند که می توانید ببینید.

پالت های پلاستیکی صنعتی قابل انباشته: پالت های پلاستیکی قابل انباشته به دلیل ویژگی صرفه جویی در فضا در انبار و در حین حمل و نقل محبوب هستند. طراحی قسمت پایین به گونه ای است که می توانید بدون لیز خوردن و افتادن آنها را روی پالت های دیگر قرار دهید.

نمایش پالت پلاستیکی: پالت های پلاستیکی نمایشگر ما سبک وزن و از نظر اندازه کوچکتر هستند. پالت های پلاستیکی نمایشگر در طیف وسیعی از اندازه ها مانند 600 در 800 و 400 در 600 میلی متر موجود است.