کفش مجلسی مردانه ارزان که شعبده باز معروف با آن روی آب راه می رفت

این کفش به راحتی قابل شناسایی است زیرا کفش مجلسی مردانه ارزان است که در هر طرف سوراخ دارد. کفش ها و چکمه های مردانه بوستونی از این دسته هستند. سوراخ های آن به هم می پیوندند و الگوهای مختلفی را تشکیل می دهند.

این سوراخ ها سال ها پیش برای تخلیه آب از پای اجداد گیلکی ما طراحی شده بودند. با این حال آنها هنوز هم امروز بسیار حضور دارند.

به لطف این واقعیت که می توانید آنها را در سایه های مختلف استفاده کنید، معمولاً با شلوارهای مجلسی یا شلوار جین بسیار خوب ست می شوند. می توانید از رنگ های قهوه ای برای یک جلسه یا مهمانی در فضای باز استفاده کنید.

این کفش ها به لطف سگک هایشان برجسته می شوند. اگر در مورد رسمی بودن صحبت کنیم، این کفش تعادل ایده آلی بین آکسفورد و دربی دارد زیرا سگک ها قدرت بصری را فراهم می کنند.

آنها معمولاً با شلوار و پیراهن پوشیده می شوند، اما در مورد کت و شلوار نمی توانید آنها را کنار بگذارید. با توجه به اینکه سبک جوان‌تر آن‌ها وجود دارد می‌توانید از آن‌ها به صورت روزمره در دفتر یا یک جلسه کاری استفاده کنید.

کفش

لوفر: کفش های معروف بدون بند. این نوع کفش (موکاسیون) در مقایسه با مدل های قبلی کمی غیر رسمی تر است. با این حال با وجود نامش نمی توان فریب خورد زیرا استایل آن را می توان به خوبی با یک لباس رسمی و شیک ترکیب کرد.

موکاسین متحد عالی شما برای جمع دوستان، مهمانی باغ است و معمولاً با شلوارهای مجلسی و جین عالی به نظر می رسند.

ویژگی اصلی این است که این کفش ها تا مچ پا می رسد. به طور کلی چوکا هوای یک چکمه دارد، اما بدون رسیدن به آن بالا. این سبک از کفش معمولاً بسیار غیررسمی‌تر است و دارای طرح‌های جیر در رنگ‌های قهوه‌ای است.

آنها برای فصول سرد ایده آل هستند. آن ها را با شلوار جین یا شلوار کرفس ترکیب کنید، زیرا معمولاً با این نوع مدل ها ست می شوند.

اکنون که می دانید کفش مجلسی دقیقاً مترادف کار نیست می توانید ظاهر خود را با استایل و جسارت بیشتری ترکیب کنید.