کفش کوهسار که هرگز پاره نمی شود

در حقیقت کفش کوهسار رابط بین شما و صخره هستند و نوع کفش یا مناسب مناسب می تواند شما را عقب نگه دارد. هنگام انتخاب کفش کوهنوردی سه نکته اساسی وجود دارد.

نوع کفش کوهنوردی کوهسار: بسته به نوع کوهنوردی که قصد انجام آن را دارید، بین کفش های خنثی، متوسط و تهاجمی انتخاب کنید.

ویژگی های کفش کوهنوردی: ویژگی هایی مانند بند، بند، آستر و لاستیک بر عملکرد کفش تأثیر می گذارد.

تناسب کفش کوهنوردی کوهسار : برای بهترین عملکرد، کفش کوهنوردی باید محکم باشد اما نه دردناک. داشتن تناسب مناسب به شما کمک می کند سخت تر و طولانی تر صعود کنید.

کفش کوهنوردی خنثی: این کفش کوهسار یک تناسب آرام را برای راحتی تمام روز ارائه می دهند. آنها به انگشتان پا اجازه می دهند تا در داخل کفش صاف بخوابند.

کفش

از آنجایی که کفش‌های کوهسار خنثی راحت‌تر هستند، برای کوهنوردان مبتدی انتخاب عالی هستند، اما برای کوهنوردان باتجربه که می‌خواهند کفش‌های راحت و تمام روز را برای صعودهای طولانی چند قدمی داشته باشند، مناسب هستند.

اغلب دارای کفی های متوسط تا سفت و کف های لاستیکی ضخیم برای پشتیبانی خوب هستند. پروفیل نسبتاً صاف آنها را برای شکاف در شکاف ها خوب می کند.

کفی های ضخیم تر و سفت تر نسبت به کفی های نازک تر در کفش های کوهسار متوسط و تهاجمی حساسیت کمتری دارند.
تناسب آسوده و راحت برای مسیرهای پیشروی دشوار طراحی نشده است.

نصب کفش کوهسار برای صخره نوردی: تناسب در هنگام بالا رفتن از صخره ها بر عملکرد تأثیر می گذارد و از این رو مهم است که تناسب مناسب را بررسی کنید و توجه داشته باشید که کفش کاملاً مناسب است اما به طور دردناکی تنگ نیست. ‌

ویژگی های دخیل در کفش های کوهسار صخره نوردی: ممکن است بخواهید ویژگی هایی مانند بند، بند، آستر و زیره لاستیکی و تاثیر آنها بر عملکرد کفش خود را بررسی کنید.