کیف پول نمدی دست دوز موجب درگیری دو خواهر شد

انواع مختلفی از کیف پول وجود دارد که کیف پول نمدی دست دوز یک نمونه از آن است. یک کیف پول نمدی دست دوز کامل از بیرونی ترین لایه پوست ساخته شده است. بر خلاف چرم های با دانه بالا، چرم های دانه کامل سنباده یا پردازش نمی شوند.

بلکه زیبایی نشانه های طبیعی دست نخورده باقی مانده است. به طور کلی، چرم های دانه کامل ترجیح داده می شوند زیرا ترکیبی از استحکام، دوام و ظاهر را ارائه می دهند.

کیف پول های چرمی ناپا از چرم کامل نرم و لطیف هستند. چرم ناپا که به طور معمول رنگ شده، ظاهری ظریف و پیچیده را ارائه می دهد و معمولاً در کیف پول های چرمی زنانه و مردانه با کیفیت بالاتر یافت می شود.

هر پوستی غیر از پوست گاو و لیست گسترده ای برای انتخاب وجود دارد. برخی از محبوب ترین انواع پوست های عجیب و غریب عبارتند از تمساح، شترمرغ، مار، مارمولک و مارماهی.

کیف

جیر پوششی است که روی چرم اعمال می‌شود، جایی که سطح رویی آن برای ایجاد چرت زدن به جای یک روکش صاف که معمولاً روی چرم استفاده می‌شود “برس” می‌شود. این باعث ایجاد چرم نرم و لطیف می شود. جیر معمولا از پوست خوک یا بره درست می شود.

کیف پول نمدی دست دوز: لوازم جانبی کیف پول نمدی دست دوز ساخته دست بشر است. از محصولات دست ساز غیر از پوست حیوانات طبیعی ایجاد می شود. چرم ساخته شده توسط انسان از ترکیبی از پلاستیک، لاستیک و یا اجزای مصنوعی ساخته شده است که به پشتی پارچه چسبانده شده اند.

اکسسوری ها و کیف پول نمدی دست دوز بوی فوق العاده ای دارند که بسیاری از خانم ها و آقایان از آن لذت می برند.

آنها بو را از روغن های برنزه کننده و مواد شیمیایی مورد استفاده در فرآیند برنزه شدن دریافت می کنند. قدمت دباغی چرم به 5000 سال قبل از مصریان می رسد که اولین روش های ثبت شده دباغی پوست را دارند.