در سال 1933، در همان سال سیرز، روباک و شرکت شروع به تمرکز بر روی اندازه دوقلو کردند تختخوابها، آنها همچنین تختخوابهایی را در سبک جدید هنر مدرن نشان دادند (شکل 29 را ببینید).
سیرز، روباک و شرکت تا سال 1919 تختخوابهایی پارچه لحاف تشک عروس جدید با برچسب تختهای دو نفره نداشتند.
تا سال 1933 که سیرز، روباک و شرکت واقعاً شروع به ترویج استفاده از جداگانه کردند تختهای دو نفره.
178 افزایش تختهای جداگانه ممکن است توسط تختهای جداگانه تحریک شده باشد سوئیت “او” در خانه کریستال در سال 1934 شیکاگو – قرن نمایشگاه، همان رویدادی که برای آن هزاران لحاف و پارچه مازراتی ساخته شد و شرکت در مسابقه با حمایت سیرز، روباک و شرکت.179 سیرز، روباک و شرکت.
تعداد تختخوابهای دوقلو را که در تبلیغات خود تبلیغ میکردند، افزایش دادند بقیه دهه، شامل دو تخت پارچه کرپ مازراتی با هم در تبلیغات با یک تخت به طور کامل لباس پوشیده و تخت دیگر فقط یک تشک را نشان می دهد.
هر چند جدا تختها و پارچه مبلی به عنوان سایز دوقلو تبلیغ و تبلیغ میشدند، بسیاری از سبکها نیز در دسترس بودند در سایز کامل سیرز، روباک و شرکت.
کاتالوگ پاییز 1938 یک تخت خواب را نشان می داد آگهی نشان داده شده در شکل 30 با عنوان تغییر عادات خواب ملت تختهای دوقلو مدرن و دارای مجموعهای از تختهای دوقلو که مستقیماً برای زوج های ازدواج کرده.
- منابع:
- تبلیغات: