کلاه حصیری ساحلی دختر هیتلر در کویر مصر پیدا شد

در حقیقت کلاه حصیری ساحلی سبک، راحت برای پوشیدن، شما را به سبکی در برابر نور خورشید محافظت می کند.

رافیا، نی، کاغذ، پاناما، وقتی هوای خوب رسید کدام را انتخاب کنیم؟ چگونه آنها را تشخیص دهیم؟ چه چیزی قیمت آنها را توجیه می کند؟

اگر اصطلاح “کلاه حصیری” به طور معمول استفاده می شود، همه این سرپوش های تابستانی یکسان نیستند، آنها در ترکیب، مقاومت و کیفیت آنها متفاوت هستند.

پانامای ضروری: کلاهی از اکوادور که معمولاً پاناما نامیده می شود، کلاهی است که به دلیل کیفیت بسیار مورد قدردانی قرار می گیرد.

نتیجه کاردستی و یک ماده منحصر به فرد: نخل Carludovica Palmata که در آمریکای جنوبی به نام “Paja toquilla” شناخته می شود. کلاه پاناما دست ساز است، بسیار ظریف بافته شده است.

پاناما معمولاً لبه‌های نسبتاً پهنی دارد، اما در یک کلاه لبه کوتاه نیز به همان اندازه شیک عرضه می‌شود. بنابراین این یک کلاه حصیری درجه یک است با طراحی استثنایی که به شما امکان می دهد آن را در تمام عمر خود نگه دارید.

کلاه

قیطان بسیار نازک و مقاوم آن اجازه می دهد تا بدون آسیب رساندن به آن رول شود. با گل رز بالای کلاهک به راحتی تشخیص داده می شود.

کلاه حصیری رفیا: این کلاه حصیری برعکس پاناما است. اگر بافت پهن تر و برجسته تر با نی ضخیم تر را ترجیح می دهید، این نوع کلاه برای شما جذاب خواهد بود.

رافیا یک فیبر طبیعی از برگ های نخل رافیا روفیا (Raphia farinifera) است. انعطاف پذیری نی رافیا پوشیدن این روسری تابستانی را بسیار دلپذیر می کند. بافت رافیا نسبتاً ضخیم است که سبکی آرام‌تر از پاناما به آن می‌دهد.

کلاه حصیری: کلاه حصیری کلاسیک به دلیل سبکی و ظرافت خود مشهور است که راحتی و استایل را برای این متعصب تابستانی به ارمغان می آورد.

این سربند بسته به سبک کلاه کم و بیش ریز بافته می شود. بر خلاف پاناما یا رافیا، نی سخت تر است که از نظر رندر کلاه سفت تری می دهد (لبه ها آویزان نیستند).

این کلاه ها غلت نمی خورند و نمی پیچند. این در همه اشکال موجود است: کلاه قایق سواری، کلاه کاپلین، پای تریلبی یا خوک.